Warm



Mä sain Samulilta joululahjaks Tonfisk Designin Warm-sarjan kahvi- ja teekupit ja ne oli must niin hienot, et halusin esitellä ne täälki. Tonfisk Designin tuotteet on siis suomalaista designiä ja niil on paljon muutaki ku mukeja. Toi Warm on kahvi- ja teesetti eli siihen kuuluu esimerkiks kahvipannu, espressokupit, tarjotin, kermakko ja muuta kivaa, mitä haluisin jossain vaihees noiden kaveriks. Mä löysin niiden nettisivuilta kaikkii muitaki siistei juttu, mitä vois olla kiva antaa vaik lahjaks. Siis ihan vaan esimerkiks vaik mulle... et jos sitä tuparilahjaa mietitte....

Mun on nyt ihan pakko viel avautuu mun uusiutuneesta pakkomielteestä tän kämpän sisustusta kohtaan. Ekan kerran se alko jo sillon Barcelonas, mut sit se jotenki onneks laantu ku sain raahattuu kaikki kamat tänne ja laitettuu ne paikoilleen. Lähestyvät tuparit on kuitenki taas saanu mut sekoomaan ja oonki täs nyt parin päivän aikana ostanu pari mattoo ja miljoonat kehykset, tilannu kahet uudet verhot ja mun kaverilta ikeasta kaikkee kivaa ja asetellu niitä kehyksii eri muodostelmiin eteisen lattialle. Oon kans ahdistellu Samulii, äitii ja mun kavereita näillä mun sisustusideoilla ja piinannu niitä linkeillä ja kuvilla. Toivottavasti olisin kohta jo tyytyväinen tai kaikki koht estää mut facebookis eikä enää vastaa mun kuvaviesteihin.. Onneks tää on se paikka, mis kukaan ei voi estää mua joten watch out. Huomenna oliski sit ohjelmas ylimäärästen kehysten palautteluu, hehheh.

-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti