Vastaukset I

Suhteet
  
Ikävöitkö paljon sun läheisiä Barcelonassa ollessa?
No ikävöin, joka päivä ja koko ajan!!

Montako kertaa oot seurustellu vakavasti?
Kaks

 Minkälainen on sun unelmien mies?
Sellanen ku Samuli tietty, haha. Kiinnostava eikä mikään tylsimys, fiksu, hyvännäkönen ja urheilullinen, tykkää tehä ruokaa ja kattoo mun kaa Frasierii

  
Voitko tehä postauksen sun poikaystävästäs että missä tapasitte, minkä ikänen se on ja mitä se tekee ja mikä siinä on susta ihaninta ja ärsyttävintä yms.?
No mä en tiiä haluuks se välttämättä, et teen siitä postausta :D Me tavattiin Jyväskylässä baarissa, haha. Olin mun kavereiden kaa tanssimas ja katoin monta kertaa, et onpas tuol hyvännäkönen poika. Mä en ikinä mee juttelee kellekkää ja ajattelin muutenki et ei mitään mahiksii, ni en sit tehny asialle mitään :D Yhtäkkii se ilmesty mun eteen ja sano, et tuu tanssii ni mä vastasin okei. Samuli on 21 ja täyttää tänä vuonna 22 niin ku mäki. Se opiskelee yliopistos sosiologiaa ja liikunnan yhteiskuntatieteitä ja harrastaa nyrkkeilyy. Se ottaa kuitenki kuulemma eniten osumaa himas..... Ihaninta on, ku se tekee kaikkii kivoi pienii juttui et mulle tulis hyvä mieli. Niin ku yks ilta ku se huijas mua, et menee kattoo futista ja sit se oliki tehny ruokaa ja siivonnu ja joskus se on esimerkiks ostanu mulle jotain ylläriherkkui. Ihanaa siinä on kans se, et jos loukkaannun jostain sen jutuista ja se sanoo, et ei tee niin enää ni se ei sit oikeesti tee ja seki ku se sanoo, et voidaan unohtaa joku juttu ni se ei koskaan myöhemmin enää ala kaivelee mitään vanhoi juttui. Seki on aika ihanaa, ku se oikeesti yrittää jos on luvannu mulle jotain niin, et mul olis parempi olla. Ärsyttävintä on se ku se suuttuu niin helposti pikkujutuista ja on pitkään vihanen ja se ku se puhuu mulle kiukkusesti ilman syytä tai ei huomioi mua tarpeeks, mut sen suhteen saatan kyl olla aika vaativa hahahh.


 Kuinka monta hyvää ystävää sulla on?
Hmm… Vaikee erotella ystävii ja hyvii ystävii.. Sanotaan vaik et enemmän ku viis, mut vähemmän ku kymmenen.

Oonks mä kiva?
Oot, Anni, oikein ihana :D

Voisitko postailla useemmin, että kaikki sun Helsingin kaverit tietää mitä sulle kuuluu? T. Töissä on tylsää
Voisin ja oon nyt postaillukki :D



Ulkonäkö


Onk sun hiukset tarkotuksella värjätty tollai et tulee vähä juurikasvuu, vai onks se ihan luonnostaan? (-:
Ei oo tarkotuksel värjätty, mut oon kyl tahallani jättäny värjäämättä, et ne kasvais sellasiks ku tykkään et tyvi on tummempi :)

Mikä on sun ihanien hiusten salaisuus?
En ikinä harjaa niitä, hahhahah. Okei, ei se ehkä oo se :D Ei mun hiuksil oikeen oo salaisuutta. En pese niitä usein, en harjaa niitä melkeen ikinä enkä käy kampaajal, ni varmaan kuivashampoo, takut ja juurikasvu, hahahahhhh. Tykkään mun hiusväristä nyt, ni en haluu värjää ja must pitkät hiukset on kivat :)

Onko sulla jotain hiustenhoitotuotteita mitä ilman et vois elää?
No ehkä Klippoteketin kuivashampoo, koska se antaa kivasti rakennetta ku mun hiukset on muuten niin liukkaat ja liiskat. Mun hiukset ei oikeestaan rasvotu ollenkaan, mut suihkuttelen kuivashampoota aina ihan puhtaisiinki hiuksiin sen volyymin takii.

Jos haluut laittaa sun hiukset jotenki erillailla mitä teet nille?
Mul ei oikeestaan oo vaan yhtä hiustyylii tai jakauksen paikkaa, et ne on aina vähän erilailla.. Joskus laitan esimerkiks jakauksen tosi sivuun, puristelen hiukset kihariks ja laitan koko tukan toiselle puolelle tai sit jos mul on keskijakaus ni vaik letitän osan sivuhiuksista molemmilta puolilta ja laitan ne takaa kii.

Mistä ostat sun kosmetiikka- ja hiustenhoitotuotteet?
Vähän joka paikasta. Suurin osa on ehkä Sokokselta ja sit jotain oon saanu kans Yves Rocherilta.

Mistä saat inspiratiota pukeutumiseen? (asus on hurjan ihania:))
Hahah, kiitos :) Varmaan kaikkialta, mis nään kivasti pukeutuneita ihmisii. Kaduilta, blogeista, instagramista, kavereilta ja joka paikasta.


Kuinka pitkä olet?
160cm

Mistä ostat nykyään useimmiten vaatteesi?
Ostelin aika paljon vaatteita Barcelonasta, ku siel oli esimerkiks Primark, Bull&Bear, Friday, Stradivarius, Bershka ja muita kivoi. Suomes oon ehtiny shoppailla vaan jossain H&M:llä ja Ginas, ku ei tääl Jyväskyläs hirveesti valinnanvaraa oo :D

Miten kuvailisit tyyliäs?(esim. hippi,gootti..)
En oikeen osaa kuvailla sitä niin, et se kuuluis mihinkään kategoriaan. Se aina vaihtelee sen mukaan, et mitä mun tekee mieli pukee päälle.

Mikä on tällä hetkellä sun lempivaate?
Mun kaikki kuvioleggarit. Ne on niin mukavii ja siistei!

 
Miten hoidat sun ihoa? (naamaa, kroppaa)
Pesen naaman joka ilta ja aamu Nivean kuorivalla meikinpoistoaineella ja sen jälkeen pyyhin L’orealin kasvovedellä. Illalla laitan siihen Lumene Natural Coden kiiltoo vähentävää kosteusvoidetta ja aamusin MACin meikinpohjustusvoidetta. Kroppaa kuorin välillä suihkussa sellasilla kuorintahanskoilla ja rasvaan melkeen aina suihkun jälkeen perus Niveal. Nyt sain Yves Rocherilta kuorintageelin ja jonku kiinteyttävän geelin, et niitä alan testailee seuraavaks :D

Onko sulla jotain kauneusvinkkiä, jonka oot kuullu/keksiny ja noudatat sitä nykyään aina?
Ei tuu nyt kyl mitään ihmeellistä mieleen. Pienenä kuulin mun kaverin äidiltä, et ylimääränen huulirasva pitää laittaa sormista aina kyynärpäihin et ne ei kuivu ja tuu ryppysiks, ni sitä oon noudattanu :D

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Noi sun housut (tossa alimmaisessa kuvassa) on täydelliset! en onnistu löytämään tollasia mistään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ne on beigee vakosamettii, sitä ei ehkä tosta kuvasta oikeen nää. löysin ne kirpparilta jostain alehyllyltä, ne on lasten eli poikien ja makso ehkä 25 senttii :D tollaset siis http://allthelovesofmylife.blogspot.fi/2012/05/kylajuhlilla.html

      Poista
  2. Ihana postaus :) Vaikutatte kyllä tuon poitsun kans niin hullun ihanalta parilta! Kaikkea hyvää vaa teille jatkossaki :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva jos tykkäsit ja kiitos paljon! :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. kyl säki viel löydät, kantsii kiertää lastenosastot ;D

      Poista
  4. Todella hyviä kuvia :)
    Käy vilkaisemassa blogiani ;)
    http://kaika85.blogspot.fi/

    VastaaPoista