Märkää ja harmaata

Me tultiin vähän aikaa sit Bambin kaa lenkiltä ja nyt se nukkuu mun sängys. Täs olis vähän kuvii eiliseltä, ku käytiin Samulin ja Bambin kaa vähän kävelemäs. Eilen aamul oli ihanan aurinkoista, ku herätiin ni päätettiin et mennään syömään ja sit lähetään Bambin kaa lenkille ennen mun iltavuoroo. Aurinko ehti tietenki mennä pilveen ja varmaan sil sekunnil alko sataa vettä, ku päästiin ulos, mut ainaki Bamssonil oli kivaa!




Mä lähen ihan just duuniin ja sit alkaa viikonloppu!! Suunnitelmis on hengailuu, treenaamista, herkkupäivä sunnuntaina Samulin matsin jälkeen ja toivottavasti näkisin jossain vaihees vaik mun kavereitaki :) Voi ku aurinkoki paistais!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Voiiiii mikä söpö pikkunen :333 Ei siis samuli vaan toi koira. Vaikka siis onhan varmaan samuliki söpö! Hahahha mikä kommentti. Lähen nukkuu varmaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahahhh, vähän mua nauratti sun kommentti :DD joo, on Samuliki ihan söpö :D

      Poista