I've got nothing to do today but smile



Mä oon tänään fiilistelly kaikkii pikkujuttui, mitkä on tehny täst päiväst kivan. Se alko jo aamul ku olin innoissani siitä, et koulus oli ruokana kalapuikkoi ja viel siistimpää oli päästä syömään niitä hahhah. Tutkiskelin koulun jälkeen taas mestoi mihin voitais lähtee Toukokuussa, haaveilin merenrannasta ja lämpimästä lomasta Samulin kaa. En välil kestä tätä Jyväskylää, ku tääl ei oo merta. Tää on siks pienel, ku mun piti nyt keskittyy niihin hyviin juttuihin haha. Samuliki oli tänään viel ihanampi ku yleensä, ja paisto meille muikkui. Illal mä kävin kivas jumpas, sain uuden saliohjelman ja pääsin saunaanki. Mun elämä on aika siistii, ainaki mun mielestä.
 
-Mikaela

2 kommenttia:

  1. ihanaa ku muillakin on ollut tänää hyvä päivä! oli vain pakko tulla kommentoimaan, ku pisti tuo postauksen otsikko silmään blogilistalla - nimittäin omassa postauksessa hehkutin kuinka huikee fiilis ollu tänään koko päivän :) ehkä se kaukana siintävä kevät jo vaikuttaa mielialoihin ihan yleisesti!

    ja selailin muutenki sun blogias lisää, tosi kivan oloinen! sait iloisella ensivaikutelmalla uuden lukijan jo suureen katraaseesi :D

    http://needaprincess.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kävin lukee sen sun postauksen :) mäki luulen, et toi aurinko piristää ja välil vaan on kivaa!! :D

      kiva kuulla ja tervetuloa!! :)

      Poista