Gym time


Kello on 9 lauantaiaamuna ja mä oon ihan innoissani lähös salille. Nyt ei oo kyl kaikki muumit laaksos.. Samuli lähti kasin aikaan Tampereelle matsiin ja mun tehtävä oli heittää se lähtöpaikalle, joten jouduin herää epäinhimillisen aikasin. Sen jälkeen kävin ostaa sushilohet valmiiks ja nyt syön aamista viel ennen ku meen pumppailee. En oo kyl saanu mun saliohjelmasta viel ihan valmista versioo, tai itseasias mitään versioo mukaan, mut en jaksa venailla et lauantain ekat jumpat alkaa ni pakko vaan mennä salille. Mul oli jo keskiviikolle varattu aika meiän salilta ja sillon alotettiin ohjelman tekeminen eka haastattelulla, mis kartotettiin liikunnallista taustaa ja toiveita ja tavotteita. Samal laskettiin painoindeksi, mitattiin rasvaprosentti ja tehtiin lihaskuntotesti. Mun painoindeksi, rasvaprosentti, käsien lihaskunto ja vatsalihasten kunto oli keskivertotasolla ja jalkojen lihaskunto keskivertoo parempi. Mun jumppailun taustal ei siis missään nimes oo laihtuminen tai lihasmassan kasvattaminen eli möykyks tuleminen, vaan kiinteytyminen ja hyvä fiilis. Mieluiten haluisin, et mun paino pysyis samassa mut kehonkoostumus vaan muuttuis niin, et isompi osa olis lihasta, eli kroppa olis kiinteempi. Mä oon 160cm pitkä ja painan 53-54kg, ja se on mun mielestä ihan normaali ja ilmeisesti painoindeksinki mukaan. Niin kauan, ku mua ei nolota kertoo paljon painan ni kaikki on ok, hahhahh. Se ohjaaja teki mulle haastattelun ja testien jälkeen nopeesti niiden mun toiveiden mukaan yksjaksosen ohjelman ja sit mä pääsin salin puolelle kokeilee sen valvovan silmän alle jotain liikkeitä ja laitteita. Kaikki niistä ei ollu ehkä ihan sopivimpii mulle, joten vähän muokkailtiin sitä ja vast ens viikon lopussa saan sit lopullisen version.

Ja arvatkaa muuten mitä!! Kysymyspostauksen vastaukset on vihdoin valmiit ja kuvatki melkeen kasas, wohooo. Oon kyl aika saamaton surkimus, hahhah. Pirteetä lauantaita! :)

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Kiva toi toppi :) mistä sellasen vois löytää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on Ginasta. tota värii ei kai enää oo, ku oon ostanu ton aikoi sit mut oon nähny siel kyl korallin väristä ja muita kivoi :)

      Poista
  2. Kun kroppa ''kiinteytyy'', rasvaa lähtee (rasvaprosentti alenee) = laihtuu :) Laihtuminen ja kiinteytyminen on sama asia, nykyään niin monet vaan ajattelee että jos sanoo haluavansa laihduttaa se otetaan niin pahasti, siksi käytetään sanaa kiinteytyminen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä käsitän laihtumisen niin, et paino tippuu, mut oot ehkä oikeessa et se tarkottaaki rasvaprosentin alenemista :D pointti oli kuitenki se, et en haluu näyttää yhtään laihemmalta vaan timmimmältä eli vähemmän löysää :D myös mun paino tulee luultavasti pysyy samassa enkä siks oo ajatellu, et rasvan lähteminen tarkottais laihtumista ku sinne tulee kuitenki lihasta tilalle eli se kropan koostumus vaan muuttuu :)

      Poista
  3. Sitten kun olet saanut julkaistua kysymyspostauksen, voisitko tehdä postauksen esim. lempi treeni biiseistä ja esim motivoivista kuvista? Sellainen "nämä asiat saavat minut treenaamaan"?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt on eka osa julkastu ja toi kuulostaa kivalta idealta eli voin :)

      Poista