Tuesday's gone with the wind


Oonpas mä aktiivinen, jo toinen postaus tänään!! Meil on hiihtoloma ni mul on kerranki aikaa tehä kaikkee, et ei kannata tuudittaa itteensä siihen uskoon, et näin kävis enää tän viikon jälkeen hahhah. Aamulla heräsin Samulilta, mut sit mut häädettiin kotiin koska sen piti tehä kouluhommii.. Sen jälkeen oon vaan kirjotellu tänne, lueskellu blogei ja käyny kirppiksellä ja pumpissa. Ajattelin muuten huomenna tehä teille jumppapostauksen, ku oon löytäny uuden rakkauden! Voisin jossain vaihees kans esitellä vähän mun uutta kotii, ku se alkaa jo pikkuhiljaa näyttääkki kodilta tai ainaki tää sotku on ihan kotoisa, hehe.. Otin ton kuvan päivällä, ku ulkona oli ihana auringonpaiste ja join lattee ja söin keksei kerranki valosas keittiös ♥

Mä olin kirjottanu tän tekstin jo ennen ku lähin jumppaan ja ajattelin julkasta sen ku tuun. Samulin piti mennä sen kaverille kattoo matsii ja mun siivoo, muokkaa kuvii ja kirjotella tänne. Mä tulin äsken himaan, ni meinasin saada sydärin ku tääl tuoksuki ruoka ja näin kattilan liedellä. Samuli oli siivonnu, tehny hyvää ruokaa ja ostanu mulle keksei, ihana ♥ Nyt me mennään viemään Bamsson lenkille ja sit aletaan kattoo Game of Thronesii. Eli huomiseen ja hyvää yötä, puss!

-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti