Shopping is cheaper than a psychiatrist

Mul oli torstaina vähän huono aamu, ni päätin skippaa koulun ja nähä piristykseks Helii. Käytiin ihan eka syömäs aamupalaks thaikkuu ja sushii yhest ahtaast buffast. Ku masentaa, ni pitää shoppaa eli sen jälkeen sain materiaterapiaa samal ku kuuntelin Helin höpinöitä ja lopult olin taas pirtee!

Kaikki kuvioleggarit kaupois houkuttelee mua.. oon ehkä vähän rakastunu niihin.. Mut ku ne on niin mukaviiki ja voisin käyttää niitä vaik joka päivä. Ostin siis taas yhet, oi voi.



Goottikynsilakka 
t. Samuli


Tänää oon nähny Noonaa ja ostanu H&M:lt ihanan paidan, joka oli kokoo 42. Tullu ehkä vähän kiloi lisää.. Hyvä läppä, hhehheh. Täl hetkel mun pitäis olla valmistautumas, ku illal on jotku paardit, mut en yllättäen oo alottanukkaa. Saattaa olla, et en ehkä taaskaa oo ihan aikataulus.. MUTTA pointti oli, et hain eilen Sokoksen Mestarin Herkust kaikkii superhyvii siidereit eli koht on varmaan pakko korkkaa ku en jaksa enää venaa hahah. Just huomasin, et mun pitäis olla nyt hakemas Samulii, et hups.... Vois ehkä lähtee. Kivaa lauantaita teillekki, puss!

-Mikaela

4 kommenttia: