New denim shirt



Talvel on liian helppoo ku ei tarvii tehä hiuksille mitään.. Voi vaan laittaa pipon päähän ja tadaaaa. Voishan ne tietty vaik baari-illan jälkeen harjaa, mut niin ku huomaatte ni eipä tullu mieleenkää.. Oon ihan fiilareis tost uudesta paidasta ja leggareista, jeejeeee!

Tänää aamul heräilin Samulin ja Bambin vierest ja tein meille luksusaamiksen pakastimesta löytyneistä kahesta karjalanpiirakasta, kokiksesta, neljästä kirsikkatomaatista ja Arnoldsin kinuskidonitseista hahha. Ei ollu yhtään läski olo, ku maattiin sängys syömäs donitsei ja katottiin joku kaks tuntii eläinohjelmii. Samuli lähti himaan ja mä Noonan kaa hakee kinkkii. Tultiin meille, vedettiin koko boksit tietty ja katottiin telkkarii. Nyt ajattelin valmistautuu henkisesti huomiseen koulu- ja työpäivään ja kattoo ehkä vähän Kellarin kunkkuu. Hyviä unia!!

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Kesällä myös helppoa kun ei tarvii laittaa ku lätsä päähän ;) missä sä ootkaa töissä ja koulussa, oon miettiny miks en oo törmänny suhun vielä missään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sillon mul on vähän hankalampaa, ku mä taidan jättää noi lätsät kyl muille :D oon koulus JAMKis Dynamol eli siel Lutakos ja duunipaikkaa en viitti täs huudella, ku kaikkiihan siis kiinnostaa hahahahhh :DD

      Poista
  2. Tosi kiva asu! Farkkupaita näyttää ihanalta noiden kuviollisten pöksyjen kans. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) oon ihan rakastunu noihin molempiin, jos mun hehkutuksest ei oo huomannu hahah :D

      Poista