M ♥ S

Mä meinasin saada tiistaina sydärin ku tulin jumpasta himaan. Olin käyny matkal kaupas ostaa kanaa, mut ovella tuoksuki ruoka pääsin sisälle. Jäin hetkeks miettii, et tuleeks se tuoksu rapusta vai meiltä ku mun kämppiskää ei oo Jyväskyläs, mut sit huomasinki et hella oli päällä ja näin toisen noista lapuista.


En paniikissani huomannu eka tota ylempänä olevaa ollenkaa enkä ollu varma oliks meil joku ni mua alko pelottaa, koska oon paniikkiperse hahhah. Sanoin apua ja toivoin, et joku vastais ja sit Samuli onneks avaski vessan oven ja paljasti olevansa paikalla.


Samuli oli tehny meille hyvää tomaattikeittoo, mihin se laitto basilikaa ja oliiviöljyy päälle. Mä otin lisääki.



Se oli kans siivonnu mun huoneen, ettiny piirakkavuoan tuikkulautaseks, ostanu mulle keksei ja Game of Thronesitki oli valmiudes. Syömisen jälkeen me hengailtiin vaan sohval, katottiin telkkarii siistissä huoneessa ja mä söin mun lempparikeksi.


Mul on ihana poikaystävä

-Mikaela

15 kommenttia:

  1. Ihana yllätys! Tollaset arjen pienet jutut piristää kyllä aina eniten :)

    VastaaPoista
  2. omg miten ällösöpöö miksuuuu :D hhahahah aww!

    VastaaPoista
  3. En kestä!! Ihana Shjamuli!!<3<3

    VastaaPoista
  4. Ihana!!! Just tollaset pienet jutut on parhaita:) Ja vitsi mää kans haluan jonkun kenen kans tehä just tuollasta vaa et löhötä ja kattoo tv ja nii!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii on :) yhes on kyl kivempaa ku yksin!

      Poista
  5. Voi kateus, oot niin onnekas ! Mistä tommosia miehiä oikeen löytää !?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän <3 baarin tanssilattialta ilmeisesti :D

      Poista