Addicted

Moi, mun nimi on Mikaela ja mä oon berliininmunkkiaddikti. Söin tänäänki yhen.. Ehkä se herkkulakon loppuminen ei ollukkaa nii hyvä juttu. Mulle selvis muuten vast vähän aikaa sit, et se onki berliininmunkki eikä berliinimunkki, hahahh! Sen munkin lisäks oon syöny aamupalan, koulus ruokaa, tomaattikeittoo jota tein eilen, mokkapaloi ja lohta perunoiden kaa. Ihme, et en oo viel räjähtäny.

Tuntuu, et täs päiväs on ollu paljon enemmän tuntei ku vaik eilises! Oon ehtiny käydä koulus, työharjotteluhaastattelus, duunis, syöny Annin ja Lauran kaa meil mokkapaloi, käyny jumpas, saunonu ja vähän ajan päästä Samuli hakee mut niille.

Mul on uudet leggarit, jeee. Laitan niist toivottavasti myöhemmin parempii kuvii.


Oon kans vähän koukus Uusi päivä -ohjelmaan, joka ei oo must ees kauheen hyvä. Katon sitä tälki hetkel ja mietin, et miks hahha. Kaiken lisäks sen tunnari jää aina soimaan mun päähän ja sit laulan sitä iltasin yksin ulkona ku vien Bambii lenkille..

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Apua mä kanssa vihasin alkuun sitä sarjaa, ja sit tylsyyksissäni katoin yhen jakson ja koukussa ollaan :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah, voi eiii! se on petollinen sarja :D

      Poista
  2. Ah berliininmunkit nammm <3 rrrakastan niit. Mä söin tänää runebergintortun ja eilen suklaata ja mul ois tos suklaata mut taistelen etten söis sitä ku lihon möhköfantiks muuten :D oot ihku ei mul muuta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi voi sua :D mut siis samal linjal mennää, pitäis vähän rajottaa hahahhh! nii säki, puss <3

      Poista
  3. Iihanat leggarit!!


    raakels.blogspot.com

    VastaaPoista