270213

Moiii, tänää on mun toka vapaapäivä ja Jyväskyläs paistaa taas aurinko. Aamul kyl sato, ku Samuli lähti lenkille, mut ei se mua haitannu koska mä makoilin vaan sängyssä ja venailin et lumet sulaa sillä aikaa. Me ei syöty aamista vaan lähetiin jo ennen 11 tohon lähelle syömään. Mä jaksoin kerranki meikkaa ja laitoin conssitki jalkaan, ku oli niin ihanan lämmin!


Syömisen jälkeen Samuli meni himaan lukee tenttiin ja me lähettiin Bambin kaa lenkille. Käytiin postissaki kyselee mun kenkii, mut koska oltiin just siel syömäs ku postimies kävi, ni nyt se sit kanniskelee mun pakettii koko päivän ja mä voin hakee sen vast huomenna, höh.


Täl hetken mä juon toista kupillista lattee ja joskus puolen tunnin päästä lähen uuden saliohjelman tekoon


-Mikaela

4 kommenttia:

  1. Vitsi on hyvän näköstä tuo latte! :D Hahah tuli kauhee treenifiilis iha vaa ku puhuit saliohjelman tekemisestä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. treenifiilishän on aina vaan hyvä juttu! :D

      Poista
  2. tuo asu, yksinkertaisuudessaan täydellinen !! <3 vois kopioida ku löytäis tollasen baseball takin vaimikäseoli :PP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kiitos :) joo, joku sellanen se on :D

      Poista