Täs mä, koira ja kämppä

Moimoii taas! Oon ollu pitkään poissa.. Haettiin mun loput kamat vast viime lauantaina, ni oon majaillu Samulilla siitä asti ku tulin Jyväskylään. Ollaan vaan hengailtu ja oon fiilistelly meiän ehkä parin kilsan välimatkaa, ni en oo jaksanu kirjotella enkä oo ottanu kyl yhtään kuvaakaan. Joulun olin äitillä ja uuden vuoden tääl Samulin ja sen kavereiden kaa. Oon nähny kans mun ihanii kavereita ja saanu Bamssonin kotiin Koulu alko viikko sit ja se on yhtä paskaa ku muistinki. Sain taas duunii sieltä yhestä leipomomyymälästä, mis oon ollu ennenki ja saan varmaan jatkaa siel kesälläki. Ainoo huono puoli siinä on se, et oon siel joka päivä koulun jälkeen eli en tiiä mis välis teen koulujuttui, käyn salilla, nään Samulii ja halin Bambii, mut ehkä ne voi hengaa kahestaanki haha. Nyt oon kipee enkä vielkään pääse alottaa salilla, mut silti lähen koht reippaana duuniin.


Vastailen teiän kysymyksiin heti ku ehdin, sori ku on kestäny :) Pusspus!

-Mikaela

8 kommenttia: