Past (insta)week

Tulin vaan nopsaa kertoo vähän kuulumisii ja mitä oon tehny, ku must ei oo taas kuulunu.


Sen lisäks et oon käyny koulus ja duunis, oon vihdoin päässy salille. Valkkasin Positiven, joka on keskustas eli ihan meiän lähel ja sinne on lyhyt matka kans koulusta ja duunista. Mun valintaan ehkä ihan vähän vaikutti hyvän jumppatarjonnan lisäks seki, et Noonaki käy siel ku must on paljon kivempi käydä yhes eikä saunaskaa oo niin kivaa yksin :) Tähän mennes oon ehtiny käydä fitballis, cores ja venyttelys, joka oli kyl enemmänki joku jooga. Mun lihakset on aika kipeet, mut kivaa kyl ku tuntee et on tehny jotain!


Viikonloppuna kävin Annin kaa pyörii keskustas ja ostin uudet treenikengät. Hengailin kans Samulin kaa ja tehtiin italialaisii lihapullii. Eka taas vaihteeks masentelin, et niist tulee pahoi mut sit niist tuliki tosi hyvii. Mul on oikeesti joku ruoanlaittomasennus, ku alan aina angstaa kesken ruoanlaiton et kaikki on pilalla ja se ruoka maistuu ihan paskalta...... hahhah. Mun käy ehkä ihan vähän sääliks Samulii, ku se yrittää aina rauhotella ja piristää mua.


Eilen mä menin jumpan jälkeen Annille tekee ruokaa ja hengailee. En angstannu paljoo ja siit ruoast tuliki tosi hyvää, haha! Anni laitto mulle folioiset doggy bagit messiin ja koht ajattelin mennä mikrottaa niitä. Hyvää yötä, puss!

Ai nii, mun herkkulakko loppuu huomenna, JES!!

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Milloin vastailet/teet sen kysymyspostauksen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon jo vastaillu valmiiks, mut haluisin viel jotain kivoi aiheeseen liittyvii kuvii ni sit ku saan otettuu sellasii :)

      Poista
  2. Moikka! Eksyin sun blogiin ensimmäistä kertaa ja luin ton vuosi 2012 -postauksen - ja ihastuin aivan älyttömästi yhteen sun kampaukseen! Nimittäin sulla oli jossain kuvassa hiukset sivujakauksella, toinen puoli letitetty päätä myöten ja toinen puoli kiharrettu. IIIIHANA tukka, voisko sen teko-ohjeesta saada postausta?! :)

    Keep up the good work!

    VastaaPoista
  3. Siinä on siis vaan ranskis sivussa ja hiukset muuten kiharrettu suoristusraudalla :) Voin kyl tehä jos mun luottokampaaja Golf-Anni vaan siihen suostuu :D

    VastaaPoista
  4. Haiseeks sun jalat koskaan hieltä ku käytät tollasii maihareita ja sukkia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei, koska on talvi ja mul on aina kylmä enkä varmaan käyttäis jos niissä tulis hiki :D

      Poista
    2. Nii joo, mut tosi hieno asu. Tollanen rock henkinen. :)

      Poista
    3. rock-henkisestä en tiedä, mut kiitos :D

      Poista