My 2012

Kasasin ehkä maailman pisimmän tiivistelmän mun viime vuodesta. Jotku kuvat on nyt vähän vääristyneitä ku jouduin muuttaa pokkaril otettujen kuvakokoi, mut suipponaama pukee mua hahahh.

Tammikuussa


Uus vuos Annalla Töölössä ja Millan ja Annin kaa Kutosella


Sekosin alennusmyynneissä (mis toi paita muuten on??!)


Noona täytti 21



Melissa oli meil Jyväskylässä ja tehtiin hyvii suklaakeksei mun uudesta kirjasta

Helmikuussa


Kävin kattoo Varasto-leffan




Ostin Uffista nahkatakin, ni otettiin Kallion pirinisti -kuvii Jennyn ja Annan kaa

Maaliskuussa


Kävin Noonan uudes kämpäsja nukuin meiän vanhas tyhjäs kämpäs ilmapatjal lattial


 Huhtikuussa


 Kävin Helsingissä työhaastattellussa, pääsin (jouduin) jädekiskalle duuniin ja näin Annaa


Olin koditon


Mun auton pohjasta roikku joku pala, ni irrotettiin Annin kaa se hyppimällä sen päällä hehe


Hankin uuden Canonin

Mun ja Bambin eka aamu Helsingissä muuton jälkeen


Mun eka duunipäivä huhtikuun lopussa ja oli ihan sairaan kylmä!

Toukokuussa


Ekat terassikelit Millan ja Annin kaa, ku yks skumppa venhäti viiteen ja aamul duuniin



Ostin mun lempparifarkut Monkista



Hengailtiin Annin kaa Kaisaniemen puistossa, juotiin lattee ja tulin kipeeks



Kumpulan Kyläjuhlilla eka kuumeeton päivä ja eka tosi lämmin päivä koko kesänä. Lauraki oli tullu Jyväskylästä Helsinkiin.



Käytiin Golf-Annin kaa hakee loput kamat Jyväskylästä ja juotiin siiderii Passionis

Kesäkuussa


Kesäsin pitää juoda kahvii Jennyn partsil Punavuores



Käytiin Vanhal kattoo Olavi Uusivirtaa ja sit Kuubassa. Seuraavana päivänä löysin itteni taas Vanhalta, mut sillä kertaa ei toi siideri uponnu niin helposti


Hengailin kans aika paljon Melissal ja Emmil ja otettiin aurinkoo niiden kerrostalon ja puskan välis. Ei ilmeisesti auttanu ku olin silti ton värinen.



Juhannuksen olin kylmässä Oulussa, mut onneks oululaisil oli lämmin ku oli joku +15 hahah

Heinäkuussa


Golf-Anni tuli Hyvinkään golfkentältä Helsinkiin moikkaa mua ja sil oli söpö mekko




Oltiin Samulin, Melissan ja Teemun kaa viikonloppu äitillä



Golf-Anni oli meil Koskelassa yökylässä, hengailtiin Käpylän lippakiskalla, juotiin kahvii ja kai shoppailtiinki vähän


Elokuussa
 

Hengailin sillonki Melissal ja Emmil


Mul oli läksiäiset, joihin melkeen kaikki mun ihanat kaverit tuli sanoo mulle heippa

 

Sain äitiltä iPadin


Syyskuussa


Anna lähti mun kaa Barcelonaan lomailee ja sit Samuliki tuli sinne mun luo



Ostin ihanan laukun



 Ekaan kolmeen päivään ei ollu sähköi, ni meikattiin hikisinä ilman ilmastointii kynttilän valossa samalla ku juotiin viinii pimeessä olkkarissa ja otettiin tarkastuskuvat ennen ku lähettiin baariin


Käytiin kattoterassilla sushi- ja cavabileissä ja varmaan joka viikonloppu Jamboreessa, hehhe



Jäin Barcelonaan mun ihanan kämppiksen Fridan ja maailman tokaks ihanimman karvaperseen, mun toisen kämppiksen, Marleyn kaa


Olin viel ruskee ja ostin hienon uuden lompakon



Koulu Barcelonassa alko ja tutustuin mun luokkalaisiin


Lokakuussa




Golf-Anni tuli syyslomaks mun luo Barcelonaan


Syötiin Annin kaa aika paljon jädee, shoppailtiin ja juhlittiin mun synttäreitä
 




Ilmat alko viilenee ja oli pakko alkaa käyttää takkii


Marraskuussa



Otin huonolaatusii kuvii puhelimella ja kävin Suomes Samulin luona



Hengailin Gastonin kaa


 

Äiti ja Melissa tuli kyläilee mun Barcelonaan

Joulukuussa


Tein vikat ostokset, suunnittelin sisustusta, löysin kämppiksen ja vähän ikävöin kotiinki. Alko olee vähän kylmä, mikä ei kyl sit ollukkaa mitään siihen verrattuna ku pääsin vihdoin takas Suomeen 20. päivä


Miljoona kuvaa, miljoona juttuu, ihanii kavereita ja kivoi muistoi. Jaksoitteko lukee vai oliks liikaa? Sain tähänki idean joltain lukijalta, et olisko teil muita ehdotuksii mitä voisin toteutella?

-Mikaela

16 kommenttia:

  1. mistä tuo sun camo kuvioinen takki on ostettu? tosi siistin näköne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, se on Barcelonasta Bull&Bearista :)

      Poista
  2. hei nyt täytyy kommentoida, löysin sun blogin tyylii pari päivää sitte mutta ihan huippu ! vouu supersiistejä vaatteita jaja kirjotat hauskasti

    VastaaPoista
  3. hei osaisitko kertoo enemmän sun opiskeluista ja jamkista kouluna?:)Oon harkinnut hakevani juurikin matkailualalle niin olis kiva kuulla siitä opiskelusta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmm, no voin kertoo ainaki mitä nyt tulee mieleen ja voit kysyy lisää, jos haluut tietää viel jotain :) matkailun koulutusohjelmas pitää saada 210 opintopistettä yhteensä ja opintojen pitäis kestää 3,5 vuotta. matkailun koulutusohjelmaan kuuluu kaks työharjotteluu, jotka molemmat jostain maailman tyhmimmästä syystä pitää suorittaa kesällä toisin ku muissa koulutusohjelmissa, joissa niihin on varattu lukuvuodesta oma aika. niistä ei myöskään makseta mitään palkkaa, et turha haaveilla siitä et pystyis kesän aikana säästä rahaa taas seuraavaks lukuvuodeks paitsi tietty jos haluu käydä kahes duunis samaan aikaan. meil jamkis ainaki painotetaan aika paljon johtajuutta ja tyrkytetään yrittäjyyttä. tehään esimerkiks liiketoimintasuunnitelma kuvitteelliselle yritykselle, kehitetään jotain olemassaolevaa yritystä ja sit on kaiken maailman markkinoinnin, laskennan ja tutkimustyön kurssei. mä en yhtään tiiä, mihin voisin mennä töihin ku valmistun ja työllisyystilanne matkailualal Suomes on muutenki aika huono jos ei haluu mennä jonnekki lasketteluhissille duuniin. jos tiiät varmasti, mihin haluut töihin tai mitä haluut tehä ku valmistut, ni sit kannattaa kyl hakee :) mä haluisin ehkä opiskella viel jotain muuta, koska toi ei ehkä oo ihan se mun ala enkä tiiä mitä voisin ikinä tolla koulutuksella tehä.

      Poista
  4. ykstöissätylsistynytyyppi!!25. tammikuuta 2013 klo 14.28

    Joo mulla ois yks ehdotus!! tee se kysymyspostaus jo!!!

    VastaaPoista
  5. Ihana postaus! Niin hienoja kuvia, fiilis välittyy ja oot todella kaunis ja UPEITA asuja! Pitkästä aikaa voin sanoa jonkun blogiin, että oikeasti pukeutuu tosi hyvin :) Isot pisteet sulle! Inspiroit aika paljon :) Ja pakko alkaa uudeksi lukijaksi!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olipas kiva kommentti, piristi mun tylsää torstaita! :) puoletkaa sun kehuista ei oo ihan totta, mut kiitoskiitoskiitos silti!! :)

      Poista
    2. Haha totuus on niin vaihtelevaa!! Mun mielestä kaikki kehut on totta, mut sehän onkin vain mun mielipide :);)

      Poista
  6. mitä hittooo mite oon missanu tän postauksen... mut siis iha törkeen kiva !! ja hui hele oot nii kaunis ja noi sun kledjut, huhuhuh :--) ihanaaihanaaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sä oot kyllä myös, mut kiitoskiitos :)

      Poista