Krääsää ja koira

Mun huoneessa on uus lipasto. Mä laitoin kaikkee kamaa sen päälle ja Bamsson sovitti laatikkoo. Samuli väittää, et oon muka ainoo joka sisustaa paperipusseilla..


1. Vasemmassa reunassa oleva paperikassi on Barcelonasta Kaotikosta
2. Keskellä oleva taulu on jostain pienestä sisustusliikkeestä kans Barcelonasta
3. Let it Be -pussi ja keraaminen Take Away -muki on Barcelonasta mun lempparikaupasta Be:stä
4. &-merkki ja M on Stockalta
 5. Pieni maapallo on kans Barcelonasta Naturasta
6. Aarno-nalle on ollu messis sairaalasta asti ja seki on Stockalta


-Mikaela

4 kommenttia:

  1. haha mäkin säilytän hienoja pusseja!! mulla oli esim eteisen pöydällä victoria's secretin pikkupussi avaimien säilytyspaikkana, se oli mun mielestä tosi sellanen kiva ja erikoinen :) ja ihana bambi mulla on ihan hirvee pikkukoirakuume....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noni! siitäs sai Samuli, hahaa!! Bambi on kyl aika ihana halikaveri <3

      Poista
  2. Voitko tehä sellasen postausken missä olis kuvina sun viime vuos?

    VastaaPoista