Hovikuvaaja haussa



Meiän piti lähtee mun kämppiksen Adan ja Bambin kaa lenkille, mut sit toinen niistä puhu varmaan tunnin puhelimessa ni venailin tääl kengät jalas ja otin parit sumeet kuvat hämäräs huonees. Voitte arvaa kumpi. Oon taas vaihteeks ollu tänään vaan koulus ja duunis. Oon täs miettiny, et mikähän idea siinä oli et suostuin samaan aikaan alottaa herkkulakon, ku alotin taas duunit tuol pullapuodis. Ihanaa työntää joka päivä päätä sinne pullavitriiniin, ku en saa syödä mitään. Onneks tää tyhmä herkkulakko (josta syytän siis tietty Samulii) loppuu ens viikon perjantaina ja sit mua ei estä mikään. No okei, ehkä vähän se et Samuli voi alkaa mättää vast lauantai-iltana.. Mut meen sillon perjantaina aamuvuoroon, ni syön siltä piilos aamupalaks pikkumunkkei, sit ehkä välipalaks berliininmunkin tai rinkelimunkin, duunin jälkeen haen ehkä Arnoldsilta kinuskidonitsin ja sit voisin iltapalaks syödä nachoi salsan ja creme fraichen kaa. Vedän noit nachoi varmaan jossain vessas, et Samuli ei joudu kärsii hahahh. Mä en koht kestä enää! Nyt lähen kyl sinne lenkille.

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Oikeesti tuo on ehkä hyvä vaan, että alotit sen herkkulakon just ku menit sinne! Ei siitä tulis muuta ku paska fiilis ku joka päivä söisit iha liikaa pullaa ja muuta :D Vaikka nyt kuin aattelee "söisin iha vähä vaa" nii ei se vaan menis silleen :D

    Tuo asu on tosi kiva!! :) Ja joo.. Tännekki saa hovikuvaajat ilmottautua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no huomennahan se herkkulakko loppuu, et sit mun itsekuri vast mitataan hahahh :D ja kiitos paljon :)

      Poista