Aztecaztec



Mä tulin just duunista. Oon vielki vähän kipee, mut tänää oon ollu jo paljon pirteempi. Söin takahuonees melkeen kokonaisen perunarieskan samal ku selailin blogei enkä edes meinannu saada sydärii ku pesin lattioita eli ehkä selviin täst viel.

Meil on menos tääl kämpäs kiva pikku projekti.. Keittiön lattiat on päällystetty lehdil ja jätesäkeil, jotka on jo ihan maalissa ja siel on pöydän palaset levällään. Mun vanha pöytä ja tuolit oli niin ruman väriset (sellasta oranssihtavaa puuta) et päätettiin mun kämppiksen kaa maalaa ne. Raahasin ne eka äitille, mis hioin ne hiomakoneella, sit Ada viimeisteli ne tääl hiekkapaperilla ja pohjamaalas ne ja nyt mun täytyy lähtee tonne keittiöön jatkaa sen kaa maalaamista. Hyvää yötä!

-Mikaela

3 kommenttia:

  1. Mistä mahtaa toi mustavalkonen neule olla?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Barcelonasta ostin sellasesta aika uniikista kaupasta ku h&m :DD

      Poista