Se ainoo mesta mis tääl on ikkunat


Kaivelin koneelta jotain julkasemattomii kuvii tost kaikkien lempimestalt. Täs kämpäs ainoo valosa paikka on toi joku huone, millä ei oo mitään käyttötarkotusta. Mun huonees on kyl yks ikkuna, mut sitäki ympäröi talot kahen metrin säteellä ni ei sielt kyl mitään valoo pääse sisään. Meiän entinen kämppis aina söi tos ikkunal, mä yleensä join kahvii tai teetä sillon ku oli viel lämmin ja ripusteltiin pyykit ulos noille naruille. Nykyään avataan ikkunat vaan ku kokeillaan, kuinka sairaan kylmä ja kostee ulkona on.



Haluisin kans ton rusketuksen takas. Masentavaa olla näin valkonen ja laittaa monta kerrosta vaatteita ennen ku lähtee ulos. Voin vaan kuvitella miltä teistä Suomessa tuntuu, hehheh.. Sit haluisin kans ne isommat kuvat!! Mä en tiiä mikä on ongelmana, mut alan olee epätoivonen koska inhoon näitä pikkukuvii. (edit. ongelma korjattu)


Mä oon tehny tänään koko päivän koulujuttui. Mun ehkä vähän tekis mieli lähtee ulos, mut en viel tiiä meenkö vai en. Enää ehkä 20 päivää ni mä raahaan perseeni ja kamani takas Suomeen, jeeeee!! Ahdisaa ehkä vähän ku mietin, et mun pitäis raahaa kaikki kamat yksin takas Suomeen. Viimeks ne paino niin paljon et ei meinattu saada niitä edes Annan kaa yhessä eikä se määrä siitä ainakaa oo vähentyny.. Näis mun jutuis ei taas ollu mitään pointtii, mut voi ois lämmin.

-Mikaela

7 kommenttia:

  1. Kelpais mullekin tollanen rusketus!

    Sulla on muuten kiva blogi, eksyin tänne ekaa kertaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) ens kesää odotellessa, hehheh :D

      Poista
  2. Nooh, odotas kun oon kaks viikkoa Thaimaassa, kiusallanikin pommitan sulle sähköpostitse rusketuskuvia. >:) Oispa vaan jo se helmikuu!

    Ei noi kuvat mun silmään ainakaan mitenkää erityisen pieneltä näytä.. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahh :D en mäkään enää oo ruskee, kesäähän mä täs vaihteeks venailen :) must ne on pienii verrattuna entisiin..

      Poista
  3. Tuo eka kuva on ihan mahtava!! :)

    VastaaPoista