On my way out


Mä nukuin viime yönä joku kolme tuntii, ku en vaan saanu unta, ni ajattelin nyt lähtee hakee lattee et pysyn hereillä. Mun entinen kämppis tulee koht hakee sen loput kamat, jotka on ollu tääl lokakuusta asti ja sit illal meen jonnekki hengailee ja safkaa mun kaverin kaa.


Arvatkaa mitä?? Varasin lennot Suomeen! Tuun täältä lopullisesti himaan torstaina 20. joulukuuta ja kävin eilen ostaa uuden kalliin vedettävän matkalaukunki sitä varten. Viimekshän me Annan kaa yhes raahattiin noi kamat tänne, mut se oli vähän tuskasta jo sillon. Muistelin täs just ku Anna laitto lentokentän juna-asemalla toisen urheilukasseista selkään sillee, et se istu eka lattialle pujottaa kädet sinne kahvoihin mut sit se ei enää päässykkää ylös ku se kassi vähän paino...... :D Luulen kyl, et mul olis ollu siis ihan hyvät mahikset raahaa kaks sellasta yksin Suomeen asti. Mul oli paljon kaikkee muutaki kerrottavaa, mut nyt en tietenkää muista enää mitä mun piti sanoo. Ehkä sit ens kerral, haha.

Nyt mä lähen, moikka!

-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti