Naked truth


Noona tos jo kyseli, et mis mun naked truth -postaus ja voin nyt kertoo, et eka ajattelin etten todellakaan tee sellasta :D Tiistai-iltana, varmaan kolmantena peräkkäisenä päivänä ilman meikkii, kelasin sit kuitenki et ei kai sil oo mitään välii laitanko tänne sellasen kuvan vai kävelenkö tuol ulkona ton näkösenä. Ku ideanahan ei ollu näyttää hyvältä vaan siltä, miltä näyttää ilman meikkii ja muokkausta. Joo, oon vähän myöhäs täs hommas. Mä en vaan yhtään tykkää mistään naamakuvista, mut tää oliki kyl itse asias yllättävän kivuton. Tiiättekö ku jotku näyttää hyvältä kaikissa kuvissa? No, mä en kyl ainakaa kuulu siihen jengiin.. Yleensä musta pitää ottaa joku sata kuvaa, joista ehkä yks onnistuu jotenki, mut tiistaina en jaksanu. Ja toi mun tuhannen kuvan ongelma oo siis edes millään kuvanmuokkauksella tai meikillä korjattavissa oleva, niin ku vois kuvitella, hahah. Yleensä vika on ilmeis, turvonnees naamas tai jossain sellases mihin ei mikään ehostus auta :D Olishan se must kiva, jos olis vähän viel tummemmat kulmat ja ripset, tasasempi iho ja vaik paksummat huulet, mut oon nytki ihan tyytyväinen ja ihan huoletta voin hengailla ilman meikkii. Okei, välil on kyl sellasii päivii et näytän niin hirveeltä, et mitään ei oo tehtävissä enkä haluu edes kattoo peiliin. Vaik kuinka yrittäisin näyttää ihmiseltä ni se ei vaan onnistu. Sit pitää vaan venaa parempaa päivää ja parempaa fiilistä.

Mul menee meikkaaminenki aina jotenki sillee kausittain. Välil oon ihan tyytyväinen ja näytän mun mielestä järkevältä, ku on vähän meikkii ja sit taas välil tuntuu, et mikään ei oo tarpeeks. Nyt oon tajunnu, et mulle ei kyl sovi yhtään ainakaa sellanen luonnollinen silmämeikki, et laittaisin vaan vähän ripsarii. Näytän must sillon ihan siltä, et en olis ehtiny meikkaa loppuun :D Joko sitä pitää olla silleen, et sen huomaa tai sit ei ollenkaan. Ja ennen toi ollenkaan ei siis edes ollu mulle mikään vaihtoehto, mut nykyään se näyttää must jotenki siistimmältä, ku et olis vaan vähän jotain. Mä tykkään kesäsin käyttää ripsipidennyksii, mut niiski on se vika et ilman muuta silmämeikkii näytän must aina jotenki suttuselta. En tiiä mist se johtuu, mut varsinki ilman mitään meikkii näyttää paljon freshimmältä ilman ripsii ku niiden kaa. Ne ei vaan jotenki sovi meikittömään naamaan :D Must ihan kaikist järkyttävintä on, ku jengi vetää meikkivoiteet ja aurinkopuuterit naamaan, paljon puuterii, tummat kulmat ja sit ei laita silmiin mitään. Se näyttää jotenki luonnottomalta, ku silmät on ihan kaljut ja yleensä meikkivoide on viel tarttunu ripsiin, niin et neki on ihan valkoset. Aika usein jos en jaksa meikkaa kunnol, laitan vaan vähän bb-creamii ja aurinkopuuterii ja taivutan ripset, et en näyttäis ihan ruumiilta hahhah. Must meikkipohjan pitää olla mahdollisimman huomaamaton, jos en laita muuta.. Mul kyl riittää näit mielipiteitä ja ne voi muuttuu vaik joka päivä, hahahahhh. Ei siis kannata ottaa kauheen vakavasti :)

Jos joltain on menny ohi, ni tästä tää lähti. Mä haluisin nähä lisää eli laittakaa linkki kommenttiboksiin, jos ootte lähteny mukaan! :)

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. http://riinaelisabet.blogspot.fi/2012/11/my-naked-truth.html siinä minun alaston totuuteni :) olet todella kaunis meikittäkin!

    VastaaPoista