84



Tulin vaan nopsaa näyttää mun uutta hupparii tai tollast collegee. Oon ettiny jotain baseball-takin mallista aika kauan, mut kaikis tyttöjen versiois on aina ollu jotain glitterii tai sydämii. Mut sit löyty toi, jess! Tos alapuolel näkyy mun terveellinen pikku snacki. Nii, mites se salille meneminen..


Tääl on taas jotku holidayt, ni mul ei ollu kouluu eilen eikä tänään. Mun luokkakaveri tulee kohta meille tekee jotain koulujuttui, ku niitten kämpäs ei oo nettii ja sit mennään käymään varmaan ainaki joulumarkkinoilla. Mun tekis jossain vaihees mieli kokeilla, et miten mun kamat mahtuu matkalaukkuihin ja paljon ne painaa, et jos olis viel vähän tilaa shoppailla, hehheh. Ku täs nyt kerran on aikaa eikä todellakaan tarvis ainakaa mihinkää tentteihin lukee tai vääntää mitään portfolioit..

Mun kuvakoko-ongelmaki muuten selvis eilen eli ei enää angstaamista ;)

 -Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti