M.A.C Prep+Prime



En oo mun Suomen reissun aikana kirjottanu mitään ja tääki on taas tätä mun luottokamoist hehkuttamista, hahha. Ostin ton meikinpohjustusvoiteen siis jo kesäl, mut oon vaan unohtanu kertoo kuinka superhyvää kamaa se on. Jos haluu ruskettuu, ni aurinkoisina päivinä ei kannata hirveesti läträillä ku siinä on toi suojakerroin 50, tai varsinkaan jos levittelee sitä vaan t-alueelle niin ku mä.. Vois jäädä sellaset siistit rajat. Halusin just ton kaikista M.A.C:in meikinpohjustuskamoista, koska se estää tehokkaimmin ihon kiiltelyy ja se on ehkä mulle se pääasia pohjustuksessa. Vasta nyt pilvisemmil ilmoil, ja kesälläki kyl iltasin, oon voinu käyttää tota enemmän. Parhaiten se toimii mun mielestä silleen, et eka pesee naaman, levittää ton puhtailla käsillä tarvittavalle alueelle ja lopuks meikkivoiteen siveltimellä, ni ei pääse turhii rasvoi messiin. Tietty sit puuterit ja muut ihan normaalisti siihen päälle. Mä en yleensä oo normipäivinä laittanu tota koko naamaa, vaik tekishän se ehkä meikistä tasasemman, mut sen lisäks et toi on superhyvää ni toi purkki on myös superpieni ja hinta kans ehkä vähän suolanen. Siitäki huolimatta mun on varmaan pakko hankkii uus ku eka purkki tyhjenee!

Tulin just himaan ja kivaa oli :) En ottanu yhtään kuvaa, mut enpä mä oikeestaan tehnykkää hirveesti mitään muuta ku hengailin.

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Mä en kyllä oottanutkaan että sä Suomi-visiitin aikana postaisitkaan, aattelin että haluat ottaa kaiken irti täällä olemisesta. :)

    Kiva että oli kivaa! Ilmeisesti ei ollu enää sählinkiä lakkoilijoiden ja lentokentän kanssa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin mä kyl teinki :) no ei ollu onneks :D oli kyl maailman helpoin matka, ku ei tarvinnu kentälläkään ku kävellä toiselle portille ja vaihtaa vaan konetta! ihana äiti!

      Poista
  2. Mä tunnustan olevani hirvee M.A.C:in hamstraaja. Tälläkin hetkellä koko mun pohjameikki on pelkältä kyseiseltä merkiltä, mutta pakko sanoa että tuo pohjustusaine on hehkuttamisen arvonen! Pyysin viimeks sample purkin tota kun olin jo tuhlannut kaikki rahani muihin tuotteisiin mutta aion kyllä ehdottomasti hankkia tuon ensi kerralla kun "palkitsen itseni" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kuulostaa jotenki tutulta toi ittensä palkitseminen :DD se on aina tosi hyvä syy ostaa kaikkee ;) mul on kans niiden meikkivoide, mitä suunnittelin käyttäväni enemmän nyt syksyllä, koska se on aika peittävä, mut tietty se on jääny sillon elokuussa Suomeen kaikkien kamojen keskelle....

      Poista
  3. Paljon toi ihmeaine sit maksaa? :)

    VastaaPoista