Barcelonan huone ja Suomen matka




Upeina sisustuselementteinä takki Primarkin henkarissa taulukoukussa, mun ja Noonan kuva, kengät nurkassa, Samsungin vanha kosketusnäyttö lasipurkissa ja sleeping beauty -unimaski lampun ympärillä.


Mä lupailin sillon aikoi sit kuvii mun huoneesta, ni täs nyt ois. Otin kuvat yöllä, koska arvasin et Anni levittää heti kamansa lattialle ku pääsee tänne ja niinhän siin kävi.. :D Seinät on oikeesti vaaleenliilat, vaik sitä ei noista oikeen nää. Mun sisustaminen tääl on lähinnä keskittyny tohon vaatteiden levittelemiseen ympäri lattiaa. En siis oo ite tehny tälle huoneelle mitään, koska lähen jo parin kuukauden päästä takas Suomeen, mut oon viihtyny ihan hyvin. Kaikkien mun vaatteiden pitäis muka mahtuu tohon pikkulipastoon, et kelatkaa sitä..

Nyt ku kerran pääsin taas alkuun täs paskanjauhamises, ni voisin samal kertoo miten mun matka Suomeen meni. Menomatka suju hyvin ja jossain vaihees mua alkoki pelottaa, et nyt menee kyl vähän liian hyvin tää homma. Koneessa nukahdin jo ennen ku kone edes nous, ku olin niin väsyny siitä edellisestä päivästä ja sit katoin jonku leffan. Helsinki-Vantaalla kävelin vaan toiselle portille, venasin vähän aikaa ja sit 40 minsan päästä olinki jo JKL. Ekana iltana Samuli oli ostanu mulle sushii ja kinuskidonitsei, ihana. Ja sit se oli vuokrannu Mulanin, ni pääsin laulaa niit biisei hahahah. Samuli oli vähän viel kipee, ni aika paljon hengailtiin vaan niillä. Seuraavana päivänä tehtiin thaikkuu ja mä kävin Noonan kaa syömäs vähän lisää kinuskidonitsii ja sit illal söin viel vähän lisää niitä :D Lauantaina näin mun kaverii Miraa ja illal käytiin Samulin kavereiden kaa parilla ja pelattiin Trivial Pursuitii, joka me tietty voitettiin. Koska ollaan parhaita. Tai siis en kyl muista oliks ykskään oikee vastaus mun, mut olin ainaki henges mukana hahah. Sunnuntaina tehtiin perunamuussii ja lihapullii, Samuli pelas vähän Batmanii, ku mä katoin eka haltioituneena vieressä ja sit sain kokeilla, Batman kuoli ja kyllästyin ja sit katottiin kai jotain leffoi. Maanantaina menin sitä vastaan keskustaan, ku se pääs koulusta ja käytiin kahvilla yhes kivas kahvilas. Käytiin kans Noonalla ja makoiltiin sohvalla loppuilta. Tiistaina mun pitiki sit jo lähtee. Joka välissä yleensä syötiin jotain, Samuli pelas Batmanii pleikkarilla tai nukuttiin :D Paluumatka meni aika samal kaaval, ku menomatka mut tuntu ikuisuudelta! Jyväskyläs oli tosi ihanaa ja mun ikävä helpottu ehkä ihan vähän ainaki hetkeks


-Mikaela

2 kommenttia:

  1. voi hymyilytti toi sun vähän tiivistetty tarina sun suomenreissusta, ihana! ite on niin kahen vaiheilla että uskaltaako tulla kesken vaihdon suomes käymää, tukholmasta se varsinki on nii helppoo, ku sit jos tuun niin pelkään etten haluu lähtee enää takas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) pakko myöntää, et en mitenkään hirveen mielelläni lähteny takas :D mut nyt on kyl taas kiva olla täällä!

      Poista