Terveppäterve


Mä olin tänään jo matkalla kouluun, mut sit jotku liikennevalot oli rikki ja liikenne ohjattiin sillee, et bussit ei edes kulkenu mun pysäkin ohi ja kaiken lisäks luennoille ei pääse yli 10 minuuttii myöhässä. Siinä vaihees ku mulla oli 8 minsaa aikaa ehtii sinne eikä bussii näkyny, ni luovutin. Käytiin mun kämppiksen kaa hakee aamupalaa ja mentiin puistoon syömään. Jossain vaihees alko sataa, mut oltiin onneks jo syöty ja sit istuttiin vähän aikaa puun alla sateensuojassa juomassa kahvit loppuun, hahahh.

Ostin ton paidan viime viikolla samaan aikaan sen camotakin kaa ja tänään pääsin ekaa kertaa käyttää sitä! Tänään on ollu lämmin ja vaik vähän satoki ni oon pärjänny hyvin shortseilla. Nii ja jeeee, en oo melkeen yhtään kipee enää ja kaikist paras juttu on, et Anni tulee huomenna ja tääl on taas joku kansallinen vapaapäivä eli ei kouluu. Ihanaaaaa! Mun pitäis käydä pesulassa ja siivoo, mut jotenki oon vaan sotkenu lisää. Nyt ryhdistäydyn ja alotan, ni saan ehkä jossain vaiheessa otettuu ne kuvatki :)

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. Miltä osastolta sä ton paidan bongasit? Okei siellä espanjassa on varmaan vähän eri valikoimaa kun täällä mutta kolusin tänään koko hennesin tuloksetta =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei :( ehkä noita ei sit vaan oo siel tai tulee vasta myöhemmin. Jyväskylästä bongailisin ehkä sieltä yläkerrasta tai alhaalta rullaportaiden oikeelta puolelta, koska nää oli niiden kaikkien bändipaitojen ja muiden hippikamojen vieressä.

      Poista
  2. ihana tois sun paita!! mistä se ooooonNN!! t. kateellinen ystäväsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. h&m:stä ja Oona tossa just kerto, et Helsingistä löyty ni mee säki hakee! :D

      Poista
  3. Holaa! Pakko kertoa että kun tulin helsinkiin niin ihan sattumalta löysin tuon paidan, ja se on iiiihana :) Kävin samalla Monkissa ettimässä sitä kassia josko säkin oisit saanut omasi, mutta en löytäny niitä enää mistään =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee, vähän kiva :) no olitpas ihana, ku kävit sitäki kattoo! kiitos kuitenki :) pitää nyt sit ehkä alkaa avautuu täällä, et haluun sellasen hahha :D

      Poista