Synttäri-ilta ja paljastuksii


Siinä synttärisankari ja yks lahjakenkä menossa tapaksille. Eka kelattiin Annin kaa laittaa jotku siistit vaatteet, mut sit päädyttiinki tollasiin dyykkareille ja metsureille sopivampiin, hehhe.


Sattumalta saman syyslomakohteen oli valinnu muutama muuki mun luokalta eli Annin entiseltä luokalta. Oltiin sovittu jo aikasemmin, et nähään jossain vaiheessa ni mentiin sit kaikki yhessä sellaseen pieneen kivaan mestaan syömään tapaksia. Ekaks tilattiin kannullinen sangriaa ja mulle kokista, koska oon punaviininirso. Syötiin kaikkii hyvii kylmii ja lämpimii pikkuruokii, jotka salakavalasti täytti mahan. Anni söi myös vahingossa yhen tulisen vihreen chilin, joita tarjoilijan mukaan aina eksyy paprikoiden joukkoon. Ahahahh, voi Anni parkaa. Tuskanhiki virtas ja se söi ihan paniikis noita alla näkyvii patonkei. Sen jälkeen kyl tarkkaan eka kaikki nuoltiin niitä paprikoita ennen ku haukkailtiin mitään hyvän kokosii paloi ( niin ku Anni :D )



Äääää, siis mä oon niin fiilareis!! Ette kyl arvaa mitä tein eilen.. Varasin lennot SUOMEEN Sain toissapäivänä tietää, et mul on vähän enemmän vapaita putkeen ni lähen tän kuun vika päivä moikkaa Samulii ja kavereita Jyväskylään. Mun intoo vähän ehkä laskee se, et joudun matkustaa 12 tuntii putkeen et pääsen sinne, mut se on sen arvosta! Kaiken muun kivan lisäks pääsen käyttää syksyvaatteita, siis voiks olla siistimpää?? Venaan, et siel nolla-asteis saan kerrospukeutuu, käyttää pipoi ja noiden kenkien karvavuorestaki on jotain hyötyy. Parasta siin kylmäs on kuitenki se, et pääsen Samulin kaa hengaa sisälle lämpimään. Yks ihan pikku bonari on sit kans se, et Jyväskyläs on Arnolds mis kinuskidonitsit odottaa vakkarisyöjäänsä ja yhtä Noonaa kans.

Must on muuten nykyään paljon kivempi kirjottaa ja tekee mieli päivitelläkki useemmin, ku kommentoitte enemmän ku ennen :)

-Mikaela

12 kommenttia:

  1. Ooh, tervetuloo vaan. :D Pohjosemmassa on sadellu luntakin jo, kuulemma Suomussalmella ollu paikkapaikoin 10cm lunta maassa. :P

    Kuinka kauan meinaat viihtyä täällä? Etkös vakituisesti palaa takas vasta tammikuussa? =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti hei :D joo, en mä sitä lunta kyl haluu :DD tuun 31.10. ja lähen 6.11. eli keskiviikosta tiistaihin ajattelin olla. kokonaan tuun sit ehkä päivää ennen jouluu :)

      Poista
  2. sunykskivawhatsappkamu20. lokakuuta 2012 klo 14.26

    Mistä toi Annin ruutupaitahuppari tsydeemi on?! oon ettiny tollast ikuisuuden enkä ikinä oo löytäny :((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on Terranovan miestenosastolta eli ihan liian iso sulle mini-ihminen :D mut pyydä vaik Meldistä ompelee sun johonki ruutupaitaan huppu, hahahh!

      Poista
    2. no niinpä tietenki....................................... joo ehkä pakko heheeee 8)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. se on jeee :) oon ihan fiilareis :D

      Poista
    2. nii ja voisit muuten päivitellä sitä blogiis joskus, ni tietäis mitä siel Jyväskyläski tapahtuu :D

      Poista
    3. en minäkään tiedä mitä täällä tapahtuu, kun itte oon reissanu koko ajan muualla :D

      Poista
    4. nii no lähinnä kiinnostaiski ehkä lukee et mitä sä oot siel tehny :D

      Poista
  4. ää miten voi olla innoissaa syksypukeutumisestä ! YÄK :D mutta sulla on todella kiva blogi et jaarittele turhia ja kivoja kuvia :)) minkä kameran omistat??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos on kato ostellu ihanii syksy- ja talvivaatteita eikä saa käyttää niitä ;D kiitos paljon :) mulla on Canonin EOS 1100D

      Poista