Sunday plus hangover equals boredom



Noi maailman mielenkiintosimmat hedelmäkuvat ei nyt liity aiheeseen mitenkään. En todellakaan oo tänään poistunu mun luolasta. Heitin ne tähän siks, koska postaukset ilman kuvii on tylsii. Ne on viime tiistailta Mercat de la Boqueriasta eli sellasesta vähän niin ku ykskerroksisesta kauppahallista tai niin ku sellaselta jättitorilta, jossa on katto hahah.




Mä haluun kinuskii. Siis ihan mitä vaan mis on kinuskii. Täl hetkel kävis vaik donitsi tai jäde, varsinki ku toi yks räjähtämispisteessä oleva Karoseni esitteli jotain sen Hesen kinuskipehmiskuvii, ni huhhuh. Aion vetää siit niiiiin överit, ku pääsen suomeen ens viikol, nii et ei vähään aikaan taas tee mieli, hahhahh. Tääl on muuten ollu eilen ja tänään ihan helvetin kylmä! Siis joku alle 15 astetta ja se on kiva ku tääl sisälkää ei oo yhtään sen lämpimämpi ja kosteus saa sen tuntuu viel kylmemmältä. Makoilen jo täs vaihees talvee huppari ja leggarit pääl peiton alla. Viime yönä harhailin tuol kaduilla paksussa pitkässä neuleessa ja parka päällä, mut meinasin silti jäätyy. Mitäs sit ku meinasin ens viikol lähtee samoil kamoil Suomeen?? Ei mul tääl mitään talvitakkei oo messis ja tuskin löytyy Samuliltakaan mulle mitään varavaatteita kokoo xs.

Ja te, jotka ette oo viel nähny mun häpeänhetkii ni tsekatkaa ne tost alhaalt!

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Joo saa nähdä miten sulle käy kun täällä ollu pakkaset jo ainakin viikon verran ja ON KYLMÄ!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voin vaan kuvitella.. en ehkä voi poistuu sisältä tai sit kävelen siel joku Samulin takki pääl, hahahhh. mun kuvitelmis olin tulos käyttää SYKSYvaatteita enkä mitään talvivaatteita! :D

      Poista