Mikaelan syndet ja Annin tokavika päivä



 Toi vakosamettipaita on Primarkin miestenosastolta. Mul oli vähän ongelmii päättää, et ostanko sen itelleni vai Samulille vai molemmille, hahahh. Päädyin ostaa vaan itelleni, mut ku se vihjaili jotain ton mun S-kokosen paidan varastamisesta ni kelasin et ehkä haen mielummin sille oman ku katon sitä ahtautuneena tohon mun omaan.. Meil ei oo matchaavii tuulipukui, mut sit olis samettiasut! Mun kuvitelmissa laitettais meiän ihan melkeen samanlaiset sammarit ja noi paidat ja lähettäis krebaa. Kaiken lisäks yläosa ja alaosa olis kivasti viel saman värisetki. Ois aika siistii ja oon ihan varma, et kuhan Samuli vaan kuulee täst ideast ni se on ihan yhtä innoissaan ku mäki!


Maailman söpöin Anni


Keskiviikkona oli siis Annin vika kokonainen päivä ja mun 21-vuotis synttärit. Me käytiin mun koulun jälkeen Maremagnumin Kaotikossa kattomassa olisko yhistä ihanista kengistä tullu lisää kokoja ja olihan niitä!! Ostin ne itelleni lahjaks ja haaveiltiin siel Annin kaa vaik mistä muustaki. Maremagnumiin pääsee meren yli tota ylimmäs kuvas olevaa siltaa pitkin ja sielt on aika kivat maisemat. Hengailtiin tos rannas aika kauan, ku oli niin lämminki. Sen jälkeen lähettiin kävelee keskustan kävelykadun eli Ramblasin toiseen päähän. Anni teki tarvittavat tuliaisostokset ja sit lähettiin himaan valmistautuu synttäritapaksille. Niistä ja uusista kengistä myöhemmin..

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. aivan ihana toi primarkin paita :----)

    VastaaPoista
  2. Ihana ilma siellä!! Täällä vaan sataa KOKO AJAN vettä. Buuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. keskiviikkona oli kyl, mut tänään täälläki sato.. vaikee varmaan uskoo, mut mul on vähän ikävä Suomen syksyy, viileetä ilmaa ja kerrospukeutumista :D

      Poista
  3. Myöhästyneet onnittelut!! =)

    VastaaPoista
  4. sun blogi on paras :) ja sun vaateet ah niin ihania <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla :) ihana kommentti, kiitos <3

      Poista
  5. voi miksu oot niin söpö<3 hirrrrrvee ikävä!! ihanan näköstä siel ku on viel lämmin ja kaikkee, sä sovit sinne ku oot tollanen paleleva pikku hiiri ;) pusssssss!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mullaki on kauhee ikävä!!!! nii sovinki, ei oo viel tullu kylmä edes mulle hahahh :D pusspuss ihana mime <3

      Poista