Mikä tyyli?

Mult toivottiin postausta siitä, miten mun tyyli on lähivuosina muuttunu. Mun mielestä mul ei oikeen koskaan oo ollu mitään tyylii vaan oon vaan heittäny päälle jotain, mikä musta on sil hetkel näyttäny kivalta. Jos nyt pitää jotain eroi keksii ni ennen käytin ehkä enemmän sellasii siistei vaatteita, asusteita, oikeita laukkui, kelloi, bleisereitä, saappaita ja nilkkureita. Nykyään ne tuntuu must tylsiltä ja jotenki liian muodollisilta. En osaa selittää, hahhah. Nyt mulle on pääasia, et näyttää rennolta ja tuntuu siltä. Tykkään kirppiskamoista, korkeista vyötäröistä, converseista, pipoista, hapsuista, lyhyistä topeista, maihareista, reikäsistä farkuista, repuista, kangaskasseista ja villapaidoista. En tiiä mikä ton muutoksen on saanu aikaan eikä mul kyl vielkään mitään tyylii oo. Samanlaisena on säilyny ainaki tääl yhtä paska läppä, oudot asennot, tyhmät ilmeet ja hiustenväri. Tietty välil tulee sellasii juttui, et mun täytyy laittaa siistit vaatteet eli sellaset mitä mä kutsun normaaleiden ihmisten vaatteiks. Mut vaan sillon ku ei oo soveliasta viilettää tuol napapaidas ja reikäsis farkuis. Mua nauratti ja järkytti, ku keräilin tänne näitä kuvia ja nyt vähän nolottaaki..

 Kesä 2010

Asuttiin Loviisas, Bambi oli viel vauva, mul oli geeliranskis kynsissä ja käytin leoparikuvioisii kenkii, huhhuh.

Syksy & Alkutalvi 2010

Syksyllä 2010 muutettiin Jyväskylään. Käytin sillon aika paljon bleisereitä, tennareita, nahkapinnotettui farkkui, reikälegginsei, hameita, Longchampei ja jotain saappaita.

Lopputalvi 2011

Sama meno jatku ku syksyllä ja noi mustat tennarit oli kovas käytös. Edelleen hairahduin käyttää farkkui rumilla kulutuksilla ja näyttää siltä, et oon just lähös johonki toimistoduuniin. Kangaskassei ja farkkupaitoi käytän vielki.

Talvi & Kevät 2011

Käytin ilmeisesti edelleen saappaita ja noita tennareita. Nii ja tota maailman tylsintä Longchampii. Toi trenssi on ollu mul pääl ehkä just ton kerran, mut tosta mustasta villakangastakista tykkään vieläki. Trenssi on kyl edelleen olemassa niitä päivii varten, ku on pakko vaik jonku mummelin bileiden takii laittaa normaaleiden ihmisten vaatteet.

 Lopputalvi & Kevät 2011

Tuubihuivikausi ja noi tennarit jatkaa voittokulkuu. Tää kevät ei järkytä mua enää ihan niin paljoo, jos ei oteta mukaan tota alareunan toimistolookii ja yläkulman nahkapöksyi :D

Kesä 2011

Sain uuden ruskeen nahkatakin ton ihan hirveen mustan kuluneen ja ruman mallisen tekonahkatakin tilalle. Asuin koko kesän iskällä ja olin hotellis duunis, ni olin vähän hillitympi ku yleensä, hahahh.

Syksy 2011

Ton tuubihuivin ois täs vaihees oikeesti voinu heittää jo helvettiin.. Syksyllä Noona muutti Jyväskylään ja silläki oli tuubihuivei. Mä käytin jo samoi biker-mallisii nahkatakkei, conversei ja mun lempparibootsei niin ku nytki.

Syksy & Talvi 2011, Talvi & Kevät 2012

Aloin käymään enemmän kirppiksil, käytin paljon farkkuliivei ja rakastuin mun maihareihin. Toivottavasti tossa syksykuvassa näkyy vika kerta ikinä ku oon käyttäny tota huivii.. Talvel noita narui alko kerääntyy ranteeseen.

Alkutalvi 2011 & Lopputalvi 2012

Ihan varmasti samat varusteet kans tänä talvena ja ens keväänä.

2011 & 2012

Ennen mul oli aina mekko ja korkkarit, ku lähettiin ulos, mut enää en todellakaan jaksa vaivautuu. Nykyään mul on oikeestaan aina korkeet farkut, lyhyt toppi ja converset, maiharit tai bootsit. Ihan sama mikä vuos ni meille on maistunu, hahhahh.

-Mikaela

9 kommenttia:

  1. Ui, tästä tuli tosi kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :) saa esittää toiveita kyl jos haluu ni yritän parhaani mukaan toteuttaa!

      Poista
  2. täytyy todeta tän postauksen jälkeen, että oot ihan tosi nätti! ja tyylikin kolahtaa 8)

    VastaaPoista
  3. Ou jeah! Hei tosi kiva toi viimenen alaoikee :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis kivoi noi melkeen kaikki musta ja noi vaatteet... :D

      Poista
    2. Tajusin just et mul on erilainen hiustyyli jokases kuvas :DD

      Poista
  4. hahhahh, jätte fin..... :D speciellt i de här gamla bilderna. dit också!

    VastaaPoista