Look who's here!






Anni tuli eilen!! IHANAAA!! Mä menin aamupäivällä sitä vastaan kentälle ja pienten suunnistusongelmien jälkeen löydettiin lopulta toisemme eri terminaaleista. Käytiin nopee meil vaihtaa vaatteet ja mä sain mun Jyväskylä-tuliaiset eli kaikkee safkaa ja ton Beyondin kassin. (Halusin just ton ku Jyväskylän keskustaan siihen keskelle on maahan tehty jostain laatoista tollanen kompassi, mis aika usein nähään kaikkien kaa ja onhan toi tietty aika hienoki. Blaablaa blaablaablaa.) Eilen tääl oli taas joku kansallinen vapaapäivä, mikä siis yleensä tarkottaa sitä et mitkään kaupat ei oo auki eikä meiän himan vieres mikään ollukkaa. Päätettiin kuitenki kävellä tohon lähelle yhteen ostoskeskukseen syömään, ku kaikki ruokapaikat on yleensä silti auki. Anni otti vaan vähän rahaa messiin ja mä en ollenkaa ku olin unohtanu lompakon reppuun ku vaihdoin kamoja tohon uuteen kassiin, hyvä mä! Kaiken lisäks kaikki ihanat kaupat oliki auki eikä voitu ostaa melkeen mitään.. Päätettiin sit eilen vaan valita mitä halutaan ostaa ja hakee ne tänään, hahahh! Kohta olis siis tiedos rankka shoppailureissu ja sitä ennen aamupalat jossain :)

-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti