Ikävä


Nyt ku oon ollu vaan yksin himas, ni oon ikävöiny Suomeen enemmän ku aikasemmin. Kipeenä kaikki tuntuu muutenki aina paskalta, vaik muuten viihdyn tääl kyl hyvin. En tiiä muistatteko, mut mul ei oo ollu omaa kämppää maaliskuun jälkeen. Siis sellasta, missä olis mun kamat ja mikä olis niin ku oikeesti mun. Huhtikuus asuin viel Jyväskylässä kavereilla ja Samulilla, ja sit muutin Helsinkiin soluun mun kaverin kamojen keskelle muutamaks kuukaudeks, sieltä menin iskälle ja nyt oon tääl taas jonku muun kamojen keskellä. Oon nukkunu viimeks mun omassa sängyssä maaliskuun alussa, koska sithän se vaihtu siihen ihanaan ilmapatjaan. Mä oon tääl käyny aina välil kattoo, jos olis tullu jotain ilmotuksii tammikuussa vapautuvista kämpistä Jyväskylässä, mut ei niitä viel oikeen oo. Toissapäivänä katoin kans jo mun salin jumppa-aikataului ja fiilistelin niiden uutuusjumppii, hahhha. Ehkä kaikist eniten kaipaan kuitenki sellast normaalii rytmii, jota ei myöskään oo ollu maaliskuun jälkeen. Siis sitä, et menee kouluun, jumppaan, tekee himas safkaa, hengailee, käy kahvilla, Bambin kaa lenkillä ja viikonloppusin ehkä jossain ulkona. Ihan eniten mul on tietty ikävä Samulii ja kaikkii mun kavereita ja Meldis-siskoo ja Bamssonii. Ku muutettiin yläasteella Helsingistä Loviisaan, ni totuin siihen  et en nää mun kaikkii kavereita niin usein ja sit muutin Jyväskylään, ni taas kaikki jäi jonnekki muualle. Tää on kuitenki ihan eri juttu, ku en voi vaan soitella tai mennä viikonlopuks kylään, jos huvittaa. Mut onneks mul on niin ihana poikaystävä ja kaverit ja perhe, et ne tulee mun luokse tänne Eka Anna lähti saattaa mua ja samalla isi, Pau, lapset ja Jenny-täti tuli tänne lomailee, sen jälkeen Samuli oli täällä mun kaa, perjantaina tulee Anni viettää sen syyslomaa ja juhlii mun synttäreitä, marraskuussa Samuli tulee toivottavasti viel uudestaan ja joulukuun alussa äiti ja Melissa :)

Anni helpottaa pahinta ikävää tuomalla mulle perjantaina Jyväskylä-tuliaisina ainaki Beyondin kompassikassin, Arnoldsin kinuskidonitsin ja Jyväshyvä keksei. Näiden lisäks oon esittäny muutaman muunki toiveen, hehheh. Oon ajatellu ihan vaan sitä, et eihän Anni voi pakkaa laukkuu täyteen, ku sit se ei voi shoppailla! Mun täytyy Annin kunniaks siivoo toi mun luolaki, ni kelasin, et kiinnostaisko teitä ehkä nähä miltä se näyttää?

-Mikaela

13 kommenttia:

  1. Bambista puheen ollen, missäs se nyt on kun sä oot siellä? :)

    Kuvia luolasta, heti! Koita parantua siellä, kyllä se ikävä menee ohi. :) Pian kuitenkin se tammikuukin tulee ja tuut takas Suomeen ja sit mahtaa harmittaa. :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on mun mummolla :) siel sitä lellitään ja se pääsee juoksee ulkona vapaana. ei varmaan haluis ees enää tulla mihinkään kerrostaloon, hahhha!

      kiitti, tänään on ollu jo vähän parempi olo :) laitan, kuhan saan tän siivottua :D

      Poista
  2. Nyt nauti kaikesta, vaihtoaika on ihan parasta aikaa, jos siitä tekee sellasta! Kyllä ne kotijutut ehtii sit vielä kyllästyttää monen monta kertaa! Nimimerkillä viime syksy-talven vaihdossa olleena ja parisuhteessa olevana. Helkkaristi sitä ikävöi ihan hassuja juttuja vaihdon aikana, mutta Suomessa saat sit sanoa, "ei vitsi kun siel Barcassa oli sitä ja tätä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahh, joo niin mun täytyy ja nii se varmasti on, et sit himas taas toivois, et pääsis takas :)

      Poista
  3. meillä oli kyllä viime talvena aika kivaa nyt kun aloin muistelee! sä majoitit mut kun olin hetken koditon ja se oli oikeestaan hauskaa. ja jos niin käy, ettet heti löydä kämppää, kun tuut takas tänne, niin mun lattialla on tilaa <3

    VastaaPoista
  4. Kuvia kämpästä! :)

    VastaaPoista
  5. Mullakin on sua ikävä ja bambia kans vaik se onki Suomessa :)kohta jo tuut ja sitäki ennen nähdään!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sun pitää mennä kattoo sitä!! niin nähääää, jee <3

      Poista
  6. juu laita kuvia sun kämpästä!

    VastaaPoista
  7. laitan heti, ku saisin tän raivauksen eka alotettuu, hehheh...

    VastaaPoista