Happy... on mun liittymän nimi






Must tuntuu, et oon lähiaikoina vaan valittanu, hehe. Samuli sanoki toissapäivänä, et parempi lukee blogissa nyt et on parempi päivä, ku se piristi mua illalla sen mun vaihteeks kauheen päivän ja tääl valittamisen jälkeen, hahh. Nyt aion nauttii siitä, et aurinko paistaa ja välttää tollasii ällöi masiskuvii, hyi. Mul on jo monta juttuu, mistä oon ilonen. Ensinnäki siitä, et oon puhunu tääl nyt enemmän ruotsii ku espanjaa! Oon ihan fiilareis mun uudesta ruotsalaisesta kämppiksestä, koska voin puhuu sen kaa ruotsii, hahahahh. Olin eilen aika ylpee itestäni, ku ymmärsin sen Skånen murretta ja se ymmärs mun hidasta suomenruotsii. Välil jos turhaudun, en osaa tai haluun saada jotain nopee selitettyy, ni sit vaihdan kyl englantiin. Sit must on ihanaa, et nyt on täydelliset ilmat shortseille ja neuleille. Seki on aika kivaa, et Anni tulee tänne ens perjantaina ja saan viettää mun synttärit sen kaa! Viel parempaa siit tekee se, et oon tilannu siltä ruisleipää, keksejä, Arnoldsin kinuskidonitsin, villasukat, mamanuudeleita, Lumenen huulipunan ja kangaskassin mun koulukansiolle. Yks ilonaihe viel tääl on kans se, et löysin kaupasta ohuita digestivekeksei tummasuklaapaloilla eikä ne maistu keinotekosilta. Keksit on se juttu, kyl te tiiätte. Niil sais aikaan vaik jonku maailmanrauhan.

Aamulla oli vähän viilee ni otin ton huivin messiin ja kelasin, et käytän sitä koulussa peittona ku oon aina ihan jäässä luennoilla. Sit oliki aika kuuma, ku tulin himaan.. Mul on nyt pieni ongelma, ku en oo varma onks mun huomisen ainoo luento peruttu, et kantsis varmaan selvittää haha. Nyt meen kauppaan, puss!

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. mä oon iha kade ku oot siel lämpöses, mä niiiin kaipaan aurinkoo !!! ps oot upeee :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. enää joku puol vuotta ni Suomessa on taas kesä, hahhahh! :) kiittiiii!

      Poista
  2. ihania kuvia! <3

    goldmine-elly.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. noi sun kengät on ihanat !! :) mistä ne on ?

    VastaaPoista
  4. Voisitko laittaa jonku instagramkuva postauksen tänne? Koska jos sul on kerta puhelin aina mukaa niin ois kiva nähä kuvia muualtaki kun tosta saman ikkunan luota. Ei siinäkään siis mitään vikaa ole. Kiva kun postailet nykyään useemmin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, ymmärrän. muaki kyl kyllästyttää jo noi samanlaiset kuvat, hehheh. mul ei kauheen usein oo iPhonee mukana, ku mulla on vanhassa Samsungissa mun espanjannumero, mut on siellä jotain. mun kaveri on tulossa tänne ens viikolla, ni sit ainaki lupaan ottaa kameran joka paikkaan mukaan! :)

      Poista