Aika lähel täydellistä





Ajattelin vaan tulla aiheuttaa kateutta meiän lähellä olevalla superhyvällä sushimestalla Sushi & Wok By Lactucalla. Se on buffet, jossa kaikki muu paitsi juomat kuuluu hintaan. Pelkästään salaattipöytään kuuluu kaikki perus tuoreet jutut, maissit, oliivit, fetat, perunasalaattii, makaronisalaattii, kastikkeita ja mun lemppareita eli kuorellisii rapui. Vähän ku laivalla, mut ne on isompii ja parempii eikä tuu niin todennäkösesti sitä ruokamyrkytystä kaupan päälle. Sen jälkeen tai siinä samalla siirrytään yleensä sushipöytään. Sieltä löytyy kaikki tavallisimmat makit ja nigirit, mut välil kans jotain vähän spessumpaa. Viimeks siel oli makei, joissa oli mansikkaa messis. Anni uskals maistaa, mä en. Oli kuulemma hyvii ja raikkaita. Sit ku sushit alkaa tökkii, voi käydä kasaamas itelleen wokin. Pöydästä saa valita vihannekset ja lihat, ravut tai kalat ja ne viedään kokeille. Sit valitaan siihen nuudelit tai riisi ja kastike. Kantsii siirtyy sivuun venailee, jos ei haluu jäätävii liekkei naamaan. Aikasemmin oon onnistunu valitsee itelleni jonku hyvän kastikkeen, mut viimeks meil oli pienii kommunikointivaikeuksii ni mä sain sit jotain sokeriveden makusta litkuu mun wokiin. Jos vielki on nälkä ni lihapöytä helpottaa. Siel on lihaa, jättirapui, lohta, jotain kaloi, kanaa, minimustekaloi ja erilaisii vihanneksii niiden kaa. Neki on siis raakoi ja viedään kans kokeille kypsennettäviks. Vaik olis kuinka täynnä ni jälkkäripöytääkää ei voi olla hyödyntämättä. On siis vaan ihan pakko kasaa viel lautanen täyteen erilaisii tuoreita hedelmii, pienii kakkupaloi, kermavaahtoo, crema catalanaa, tuulihattui ja ehkä vähän jäähileistä mautonta pehmistäki suklaakastikkeen kaa. Ton kaiken jälkeen tekee yleensä mieli vierii himaan. Miks tollasii mestoi ei voi olla Suomessa?? Jos ootte käyny Barcelonassa, mut ette tuol ni ootte kyl missannu jotain, ja jos ootte tulos ni kantsii käydä. Tai sit tulla ihan vaan tonki takii.

Oli mul oikeesti toinenki juttu. PLIIDE voisko joku auttaa mua tän saatanan bloggerin kaa? Siis ensinnäkään en saa noita harmaita reunoja pois. Vaik vaihdan ne ja tallennan asetukset ni mitään ei tapahdu! En saa myöskään bannerii keskelle. Tiiän, et oon maailman surkein näis jutuis ja oon yrittäny taistella, mut en vaan osaa. Voisko joku auttaa avutonta ja kertoo mitä mun pitää tehä? Kiitos

-Mikaela

12 kommenttia:

  1. Bannerin saat keskelle ku laitat tän:

    .header-outer {
    margin-left:200px;
    h3.post-title { text-align:center; }

    koodin ni sinne ku meet mallin suunnittelutyökalu tai mikä onkaan, ja sit lisäasetukset > Add CSS ni sit pitäis toimia :) ja muuttamalla tota lukua pystyt liikuttelee sitä kuvaa mihin nyt haluutkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei toimi :( ku se on just toi mallin suunnittelutyökalu, mikä ei tottele mua.. kiitos kuitenki avusta!! :)

      Poista
    2. toimi sittenki, ku tein jotain hahha. viel pitää vähän säädellä! oot paras, kiitos! <3

      Poista
    3. nyt näyttää toimivan hehe :)

      Poista
    4. hahah joo eipä mitään ;) ite googlasin just pari päivää sit et miten se tehää hahah :D

      Poista
    5. mäki oon yrittäny, mut en vaan osaa :D eilen yritin varmaan kaks tuntii löytää ratkasuu tohon mun toiseen ongelmaan ja säätää HTML-koodienki kaa, mut ei.. :DD

      Poista
  2. Apua toi ruokapaikka kuulostaa liian täydelliseltä. Haluun Barcelonaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on ihana! nyt vaan varaamaan lentoi ;D

      Poista
  3. Näyttää ihan sikahyvältä! Koht tuut jeee<3 Sit mennää arnoldsii herkuttelee ja juoruilee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on!! niin tuun, oon ihan fiilareis <3 jos en koht saa kinuskidonitsii, ni en kestä enää hahahh! :D ikävä!

      Poista
  4. Voisitko joskus tehdä postauksen siitä miten tyylisi on lähivuosien aikana muuttunut? Idea tuli mieleeni kun nyt joillain bloggaajilla on "my hairstory" postauksia, ja kun olen selaillut vanhoja postauksia tyylisi on aivan erilainen! T. Toivottavasti teet toivepostauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voisin kai mä joku päivä tehäkki :) mua vaan vähän nolottaa mun entiset tyylit, hahhah :D

      Poista