Tile red




Nyt on käyny niin, et ripsipidennysten takii mul ei oo enää kunnon ripsii. Olin kyl varautunu näyttää mieheltä ton viime syksyn valmistamana. Nii, et jos joku ihmetteli miks mul ei tänään ollu sataa kiloo meikkii ni mielummin oon nyt ilman ripsarii ja venailen, et mun ripset kasvaa takas. Toi maailman söpöin lompakko on muuten Misakosta eli samasta mestasta, ku se mattolaukku.



Mä oon ollu tänään oikeestaan vaan himassa, ku heräsin vast 12, mul oli gastronomian luento puol neljästä seiskaan ja sit tulin takas himaan.

-Mikaela

6 kommenttia:

  1. oot ruskee! tahdon kans reissuun! ihan huikeeta vaihtoaikaa sulle! :) se on huippuaikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sitä onki venailtu täs koko kesä :D Kiitos :)

      Poista
  2. jos meinasit et ripsienpidennysten jälkee katkee omat ripset ni juhuu, ite otin kans toukokuussa tekoräpsyt ja kesti koko kesän ennenku omat kasvo takasi =D nätisti katkes puolivälistä kaikki omat ripset <3 mut kaunokainen oot silti ! ite sentään näytin pahempaa sairautta sairastavalta kun ripsiä ei ollu oikeestaa ollenkaa :DDDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nähä kauan mä saan venailla ennen ku ne mulla on taas samanlaiset ku ennen.... :D Hahahh, kiitos!

      Poista
  3. ihanan värinen tuo lompsa! :)

    VastaaPoista