Monday




Kuvat on maanantailta, niin ku toi omaperänen otsikko kertoo. Taas sama paita ja ihana Misakon laukku.

Mulla alko tänään koulu ja olin ihan paniikissa, hahahh! Oli kuitenki tosi iisii. Kierreltiin kouluu, valittiin kurssei ja huomattiin, et meitä onki tänä vuonna vaan kuus vaihtarii koko koulussa. Mä, norjalainen, saksalainen ja kolme jenkkii. Mulla pitäis olla joka päivä luentoi, mut päivät on alle kuus tuntisii ja loppuu aina viimestään kahen aikaan. Ulkona paistaa aurinko, ni lähetään kohta tohon lähelle Starbucksin terassille kahville ja sit shoppailee. Ainaki viel on tosi rentoo, ku ei oo koulukaa alkanu kunnolla ja on lämmintä :)

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Toi laukku on aivan ihana !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on nykyään mun lempparit, niin ku varmaan näkyy hhhah!

      Poista
  2. Kerro meille jo, mitä sulle kuuluu nyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kohta, ku ehdin enkä oo uskaltanu kantaa järkkärii mukana ni ei oo kuvii :D

      Poista
  3. tosi nätti laukku, tahtoo! :) Pidähän hauskaa maailmalla!

    VastaaPoista
  4. hei c'mon nyt jotain kuulumisia!!

    VastaaPoista