Liikaa


Nii joo, et mä oon sit ollu tällä viikolla ulkona keskiviikkona, perjantaina ja eilen... Toi kuva on keskiviikolta, ku kellään muulla, paitsi tietty mulla, ei ollu luentoi torstaina ni sovittiin koulussa, et mennään illalla jonnekki. Mun piti vaan ihan vähän juoda viinii ja lähtee himaan, ku muut menee baariin, mut sit löysinki itteni joltain vähän siistimmältä klubilta nois mun Converseis. Perjantaina juotiin mun kämppiksen kaa viinii himas, mentiin Manoloon, joka on siis se skeittibaari mistä oon kai selittäny ennenki ja sit taas vaihteeks sinne Jamboreehen. Tääl on ollu koko viikonlopun sellaset La Merce -festarit ni käytiin eilen tuol jossain Sagrada Familian lähellä kuuntelee The Kooksin keikkaa. Siel oli niin paljon jengii, et ei edes nähty koko lavaa ni istuttiin vaan jossain roskiksen takana katukivetyksel juomas bissee ja kuunneltiin. Meiän ei kai pitäny edes lähtee mihinkään baariin ni noustiin vaan suoraan sängystä ostaa bissee, mut sit mentiinki Manoloon ihan vaan sillee, et mul ei oikeestaan ollu meikkii ja tol yhel oli eilisen illan meikit ja vähän levähtäneet huulipunat. Transu ja jokeri hengaili kans jonku aikaa Jamboreen edessä juomas packie bissee ja meni sit himaan. Lukekaa tää ni kaikki selvii, hahahh.

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. Hei niin missäs päin Espanjaa asustelet? sulla on tosi kiva blogi <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ku luulin, et oon hokenu sitä jo vähän liikaaki, mut ilmeisesti en hahahhh :D Barcelonassa siis. Kiitos :)

      Poista