Inka clutch


Ostin heti ekana päivänä tollasen räsymaton palasen MSK:sta. Olin keskiviikkona superonnellinen mun kuuden euron löydöstä.



Anna vähän salaa toivois jotain kommenttii sen perseestä



Keskiviikkonahan me juotiin sit illalla sitä viinii pimeessä maailman pienimmän ja sotkusimman pöydän ääressä ja meikattiin kynttilänvalossa, käytiin yhessä skeittibaarissa, mentiin sieltä Jamboreehen eli sellaselle klubille ajoissa hakee leimat ja jumituttiinki sen jälkeen siihen pihalle juomaan euron packie beerei. Ostettiin siis bissee joltain tyypeiltä, jotka hengaa siinä läpi yön myymässä sitä ja päästiin nukkuu varmaan puol kuudelta. Oli ne leimat ihan hyödylliset silti, ku Ramblalle kusemisesta saa jonku 600 euron sakon..

Nää mun jutut on nyt vähän myöhässä, ku sillon aluks ei ollu nettii, mut yritän tykittää hahahh. Samuli tulee tänään illalla, ihanaaa! Mut mä oon kipee :(

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. aika hyvä perä tolla annalla

    t. pentti peijakas

    VastaaPoista
  2. iha super ihana toi clutch !!!

    VastaaPoista
  3. Aaaaa! Oon niin kade! <3 -Loola ;)

    VastaaPoista
  4. Hahhah wtf ei toi pentti tyyppi oo mä!!! Annal o kyl hyvät kankut, luonnos vähä pienemmät:DDd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahahhhahhh, Anna oli ihan varma et se olit sä! Sil on joku fani! :DD

      Poista