I'm here!


Tai siis tultiin Annan kaa tänne Barcelonaan jo tiistaina. Meillä ei vaan kolmeen päivään ollu sähköjä eikä nettiikään, ku siitä palikasta oli akku loppu ni musta ei oo siks kuulunu mitään, hahahh! Keskiviikkona ja torstaina me juotiin täällä sit viinii pimeessä, paistettiin pakastepizzoja kaasu-uunissa ja meikattiin kynttilänvalossa. Tuli varmaan hyvää jälkee.. Mulla on nyt kämppiksinä suomalainen ja tsekkiläinen tyttö, Anna on kylässä, tänään tulee jonku jenkkipoika ja ku Samuliki tulee maanantaina ni meitä on täällä sit kuus. Lopulta ollaan kyl kolmisteen täällä jenkin ja suomalaisen kaa, ku tsekkiki lähtee parin viikon päästä. Kaikki kuvat on tiistailta.



Upeet näkymät mun huoneen ikkunasta






Otin nyt ihan ite kuvan tosta talosta, josta mulla oli aikasemmin täällä Googlesta kopioitu kuva :D Oltiin just kävelemässä tähän lähelle L'Illaan eli yhteen ostoskeskukseen, ku huomasin ton matkan varrella.






Illalla käytiin keskustassa syömäs tapaksii




Ja sit juomassa mojitot


Oon muuten aika pettyny teihin, ku kukaan ei sanonu mitään uudesta ulkoasusta ja bannerista vaik kysyin, mut ei sit hahahhh!

-Marttyyri

8 kommenttia:

  1. Hei kerrotko vähän niistä hinnoista ku mäki oon menossa Barcelonaan tässä kahen viikon päästä :> Ihanan näköstä siellä ainaki on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistä hinnoista haluisit kuulla? :) Ruoka on ainaki halvempaa ravintoloissa ja kaupoissa, ku Suomessa, metrolippu yhteen suuntaan 2€, 10 kerran lippu kai 9,80€, baareissa on bisse halvempaa, mut klubit on saman hintasia ku Suomessaki. Kengät ja laukut on mun mielestä ehkä vähän halvempia, mut vaatteiden hinta riippuu tietty ihan siitä, mistä ostaa ne. Toivottavasti tästä mun epäselvästä selityksestä oli jotain apuu, hahahh :D

      Poista
  2. Toi sun banneri on ehkä piirun verran liian kapee, menee hassusti postauksien kuvat 'yli'. :P

    Oot epis, lähet vaan kylmää karkuu johki Barcelonaan ja me muut jäädään tänne paleltumaan typeriin syystuiskuihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahh, oon niin huono noissa ulkoasujutuissa, et en varmaan edes osaa korjaa tota :D

      No lohduttaudu siellä kylmyydessä vaik sillä, et mä joudun tulee kuitenki just pahimpaan aikaan eli tammikuussa takas kärsimään lopputalvesta :DD

      Poista
  3. Kiitos! Oli kyllä apua (:

    VastaaPoista
  4. oi kun ihanan näköisiä kuvia (varsinkin ruokakuvat<3<3)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahh, ruokakuvat on kyl aina ihania!

      Poista