Tulevaa

Niin ku viimeks sanoin, ni en oo jaksanu kertoo mitään, mut nyt ajattelin korjaa tilanteen. Mistähän alottaisin.. Vaik siitä, et muutin pari viikkoo sit Koskelan solusta pois, ku vuokrasopimus loppu ja asun siis mun vikan kuukauden Suomessa iskällä Vantaalla. Täällä me nyt hengaillaan Bambin kaa, kunnes se lähtee tän kuun lopussa neljäks kuukaudeks mun mummolle ja mä Barcelonaan vaihtoon. Kaikki kamat on edelleen kasseissa ja lattioilla, koska mulle ei löydy ylimäärästä kaappia ja nehän joutuu pakkaa sit kuitenki kohta uudestaan, ku lähtöön on enää niin vähän aikaa, jeeee. Tekis vaan mieli huutaa, ku en jaksa enää venaa hahahhh. Nyt on lennot varattu 28. päivälle ja takuuvuokraki maksettu Barcelonan kämpästä. Olin jo melkeen epätoivonen ja luulin et joudun nukkuu kadulla, ku olin lähettäny varmaan miljoona sähköpostia, joihin kaikkiin ei edes vastattu, asukkaat oli liian vanhoja, haluttiin vuokralainen pidemmäks aikaa tai jotain muuta. Barcelonassa yksiöt on tosi kalliita, joten oon ettiny huonetta jostain solusta sellaselta espanjalaiselta sivulta, jonne jengi laittaa ilmotuksii ku ne tarvii kämppistä. Viime viikolla löysin sieltä pienen huoneen, jossa oli tosi halpa vuokra ni lähetin siitä heti sähköpostia ja varmaan viis minsaa sen jälkeen sain vastauksen suomeks!! Eka kelasin, et joku pelle on käyttäny jotain Google kääntäjää ja et se on varmaan kusetusta, ku oli niin halpa vuokraki, mut sit tajusin et Google ei kyl käytä puhekieltä, hahahh. Jossain vaiheessa kävi ilmi, et sillä oli vuokralla siellä toinenki huone, joka oli paljon isompi ja siinä oli parisänky ni otinki sit sen. Tietty Googlasin sen muijan, etin sen FB:stä ja puhuin sen kaa puhelimessa ennen mitään takuuvuokria, mut nyt oon superilonen ku kaikki on ok. Mulla alkaa koulu vasta 6.9, ni mun kaveri Anna lähtee mun kaa sillon 28. päivä Barcelonaan lomailee. Samuliki tulee sinne 3.9. ja Anna lähtee sit takas Suomeen 4.9. Ekat päivät on parin tunnin orientaatiopäivii, sit onki jo viikonloppu ja siinä välissä on joku kansallispäiväki, ni ehin hyvin olee Samulinki kaa vaik on kouluu. Alotin duunit heti vikan koulupäivän jälkeen, ni en aio tehä mun yheksän päivän kesäloman aikana muuta ku ottaa aurinkoo, hengaa, shoppailla, juoda sangriaa ja syödä.

Pari kuvaa Santsista, mis se kämppä on


Huhhuh, en jaksa enää mun omii juttui. Lähen duuniin.

-Mikaela

2 kommenttia:

  1. noooou miten kade mä oon! olin kesäkuussa lomalla barcassa ja näillä näkymin lähden tän kuun lopussa kans sinne :-D mut ah tommonen muutaman kuukauden oleskelu siellä ois ihan unelma. meetkö vaihtoon siis (suomen) koulun kautta vaivai? ehkä törmätään ramblalla haha!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo ikinä edes käyny siellä ni odotan kyl ihan fiilareis, et pääsen näkee millanen mesta se on :) Joo siis koulun kautta meen sinne syyslukukaudeks yliopistoon vaihtoon. Kivaa matkaa sulle ja ehkä nähäänki siel jossain, hahahh :D

      Poista