Moikka



Mulla oli eilen läksiäiset ja koska mulla on maailman ihanimmat kaverit, ni ne raahautu Tampereelta, Jyväskylästä, Porvoosta ja joka paikasta tänne meille sanoo mulle heippa ennen ku katoon Barcelonaan. Mul oli aamul niin sairaat olot, et heräsin siihen ja sit en pystyny enää nukkuu ku ne muuttu viel sairaammiks. Mentiin meiltä Motelletiin ja join aluks siel yläkerrassa tota maailman paskinta kympin pullo -valkkarii sivistyneesti lasista. Ollaan otettu mun lasiin tuijottelusta joku 200 kuvaaki, just jees..





Toi muija yrittää selvästi pöllii mun arvoesineitä





Ei enää niin sivistynyttä loppuillasta alakerrassa..





Skumppaa suoraan pullosta eikä ollu kyl mun pullo



Lähtö olis tiistaina, kämppä näyttää ämmässuolta, en oo pakannu viel mitään enkä laittanu ylimääräsiä kamoja laatikoihin. Jos vaik huomenna. Kiitos ihanasta seurasta, pusspus
 
-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti