Satchel bag



Ostin Barcelonaan uuden laukun, johon ne ovelat pikku paskiaiset ei sais niin helposti tungettuu kättä ja pöllittyy mun kamoi.

HUOM HUOM HUOM !!! Mul on iso ongelma. Blogger ei anna mun enää vaihtaa bannerii eikä tota profiilikuvaa eikä mitään muitakaan kuvia. Se sanoo vaan, et oon ylittäny valkokuvien lataamiskiintiön. En myöskään saa poistettuu mitään sieltä Picasa Web -albumista ja lisätila maksaa, enkä todellakaan haluu sitoutuu mikskään vuodeks maksaa siitä, et saan ladattuu tänne jotain. Voisko joku auttaa avutonta? Pitääks mun vaihtaa blogin osotetta ja alottaa alusta, et saan taas uudet tilukset mun kuville vai mitä teen? Oon epätoivonen, nyyyh.

-Mikaela

11 kommenttia:

  1. älyttömän ihana laukku! :)

    verajaudance.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki mielestä se on kiva, vähän erilainen ku mun muut laukut :)

      Poista
  2. Käytä vaiks flicriä ! Sinne kirjaudut sun googlen tai fb tunnuksil ja sit lisäät sinne kuvia. Se on aika yksinkertane, ilmanen ja tulee hyvänlaatusia kuviaki. Ja jos haluut et ne pysyy näkyvis vaa sulle, nii laitat private tai mitä siel ikinä lukeekaa :D

    Toivottavasti mun sekavast selityksest oli apua ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon avusta! :) Mä kirjauduin sinne ja lisäsin kuvan, mut miten saan sen tohon banneriks, koska nythän onnistuin poistaa sen edellisenki enkä saa tohon enää mitään? :D

      Poista
    2. Ihanaaaa! Sain ne vaihdettua :D Kiitos vielä hirveesti :)

      Poista
  3. Mist tää ihq laukku o?!? T. MÄ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lindexistä. Se makso oikeesti joku 23e, mut se oli 70% alennuksessa eli joku 6e :)

      Poista
    2. 6e! Bic mac vs veska

      Poista
    3. Niinpä, hahhahh. Elämän suuria valintoja :DD

      Poista
  4. Mutta se bloggerin lisätilahan ei maksa paljoa.. :) 5e/vuodelta ja kuvatilaa tulee vuodeks aina sen verran mitä ihan alottaessa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai vuodessa? Mä luulin jotenki, et se on sellanen mikä pitää maksaa kerran kuussa :D

      Poista