Red Hot Chili Peppers






 

Pienenä mä halusin, et mul olis isona samanlainen mies ku Chad Smith. Enää se ei oo ehkä mun isoimpia haaveita, mut RHCP on vielki yhtä ihana. Niin ku varmaan kuvien perusteella osasitte päätellä olin siis eilen Tampereella kuuntelemassa Red Hot Chili Peppersii Samulin ja sen parin kaverin kaa. Kuunteleminen onnistuki ihan hyvin, mut jouduin tekee kaikkeni et näin jotain, hahhahh. Samuli tuli tiistai-iltana tänne, ajettiin eilen aamupäivällä Tammmpereelle ja tultiin jo yöllä takas himaan, ku senn piti lähtee tänä aamuna takas Ouluun duuniin. Huomenna oliski taas mun vuoro lentää sinne viikonlopuks :)

Mul on muuten taas paljon asiaa, ku en oo nyt hirveesti kirjotellu tänne. Ei oo jotenki huvittanu ja en oo vaan jaksanu tuhlaa aikaa koneella istumiseen, mut skarppaan kyl viel! Ajattelin tehä teille taas jossain vaiheessa jonku superkiinnostavan selostuksen mun elämänmuutoksista, hahahhh!! :D

-Mikaela a.k.a. Kääpiö

4 kommenttia: