Aztec



Must tuntuu, et mul on aina samat vaatteet ja samat kengät, ni eilen laitoin sellaset mitä en oo viel päässy hirveesti käyttää, ku on ollu kylmä. No okei, oli eilenki kylmä, mut laitoin silti.



Kattokaa, mul on napapaita!! Oon ostanu ton saman Ginan topin kolmessa eri värissä, hehheh.. Ja uus kiva vyö, jossa on tollaset turkoosit yksityiskohat, mut sitäkään ei nyt tietenkään näy kunnolla. Laukkuki puuttuu, mut ihan sama.




Mä hengailin eilen duunin jälkeen vaan Jennyllä. Käytiin kaupassa, sain ensikosketuksen Salkkareihin jonku kolmen kuukauden tauon jälkeen ja join paljon teetä. Mä lumoudun nykyään telkkarista enkä eilenkään yhtään kuunnellu Jennyn höpötyksii, ku sil oli taas joku puheripuli. HAhahahhah sori! Mut sen siitä saa, ku jättää telkkarin auki sellaselle, joka ei oo kattonu sitä yli kolmeen kuukauteen..


Viime viikko oli aika hiljanen täällä. Heli oli kylässä ja sit tuli Samuli. En oikeestaan tehny mitään ihmeellistä. Olin duunissa, perjantaina mentiin äitille yöks, lauantaina nähtiin Samulin kavereita ja mentiin mun kavereiden kaa Rocksiin kuuntelemaan ällöttävää suomalaista heviä (ei todellakaan tiedetty, et siel olis jotain bändejä eli ei menty siks) ja sunnuntaina kahviteltiin, haettiin ruokaa ja vaan hengailtiin. Unohdin kokonaan ottaa kameran mukaan, en tiiä miks. Tai on mul pari kuvaa, ku heitin Bambin Samulin kaa suihkuun, mut niitä en ehkä laita hahahh. Bambi märkänä vois olla vähän liian rajuu matskuu tänne.

Nyt alan valmistautuu iltavuoroon, soronoo!

-Mikaela

10 kommenttia:

  1. Hah voi miten samanalaiset vaatteet minulla oli eilen.. mustat farkut, farkkutakki, mustat ballerinat, tuo samanlainen toppi mutta valkoinen väljä toppi siinä päällä, hehh hassua :) Ihana tuo vyö, mistä olet sen hankkinut :) ?

    VastaaPoista
  2. ihanan rentsi asu !! ootpas taas kauniina niiku aina :)

    VastaaPoista
  3. hei mistä noi kengät on?:) oon metsästäny mustia kiilakorkoja vaikka kuinka kauan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin ne joskus H&M:stä :) Siellä on nytki vähän samanlaiset myynnissä.

      Poista
  4. siis mitämitä, miks en oo tienny näin hyvän blogin olemassaolosta! :D
    onnittelut, pääsit just niiden harvojen suomalaisten blogien joukkoon joita seuraan.

    jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahh, ihana kommentti! :) Piristi mun päivää!

      Poista
  5. mullekin noi kengät! ihanat
    J

    VastaaPoista