Miten mulla menee?




 

Mulla ei oo nyt ollu oikeen aikaa kirjotella tänne, koska oon ollu koko ajan jossain. Huono syy, tiiän. Joku pyys mua tekemään yhteenvedon mun menoista, ku vaihtelen taas paikkakuntaa ja duunia ja kaikki on taas sekasin tai ainaki siltä se ehkä teistä vaikuttaa. Ihanaa, jos kuitenki jaksatte edelleen lukee mun juttuja!

Mä oon nyt opiskellu kaks vuotta Jyväskylässä ja puolentoista vuoden päästä mun pitäis toivottavasti olla valmis matkailun restonomi. Saattaa kyl olla, et mun opinnot venyy vähän vaihdon takia. Mä siis pääsin BARCELONAAN vaihtoon ja oon ihan superilonen, vaik tää ehkä osuki nyt vähän huonoon kohtaan mun elämässä. Muutin huhtikuussa Helsinkiin ja asun täällä Koskelassa solussa Bambin, Janin ja Jonin kaa. Sain duunii jätskikiskalta, jolla ajattelin jännetupentulehduksen uhallaki pyöritellä palloja koko kesän. Kesän jälkeen lähen Barcelonaan ja opiskelen (siis shoppailen ja biletän) siellä ainaki jouluun asti. Sen jälkeen meen takas Jyväskylään käymään mun koulun loppuun. En tiiä, mitä muuta kertoisin. Voitte vaik kysyy jotain, jos joku juttu jäi epäselväks tai muuten vaan kiinnostaa. Olis kiva jos muutenki kommentoisitte vähän enemmän, ni olis aina kivempi lisäillä kuvii ja kirjotella tänne! :)

Kivaa viikonloppuu!
-Mikaela

16 kommenttia:

  1. Huh, tulipas huono omatunto, kun en oikeestaan koskaan kommentoi, vaikka aina kuitenkin luen sun postaukset. :D

    Loppuuko kaikissa ammattikorkeissa huhtikuun lopussa koulut ja jatkuu vasta syyskuun alussa?

    Ps, toi sanavahvistusthingi on ihan syvältä kun kommentoi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut kiva, et nyt kommentoit :) Se riippuu vähän koulusta ja siitä, missä vaiheessa opinnot on. Meillä loppu ekana vuonnaki joskus toukokuun alussa muistaakseni. Saaks sen sananvahvistusjutun jotenki pois vai? :D

      Poista
  2. Olipa kiva tollanen pieni tiivistelmä sun elämäntilanteesta, ku ite en ainakaan tiennyt mitään noista ;) Kauniita kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mun jutuissa on kyl ehkä vähän vaikee pysyy messissä, ku en aina kirjottele niin usein ja sit oonki aina jossain eri kaupungissa :D Saa kyl aina kysyy, jos kiinnostaa :)

      Poista
  3. haha just metsästin kaupat läpi ja etin toppeja missä olis tollanen avoin selkä, näyttää niin hyvälle!!:) ja sulla on ihanan luonnollisen väriset hiukset!

    ja ps. sanavahvistuksen saa pois asetukset -> tekstit ja kommentit -> näytä sanavahvistus, ja kannattaa ottaa se pois koska se on ärsyttävä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, nyt se sanavahvistus on pois!! Kiitos avusta :) Ginasta ostin, jos et viel löytäny :)

      Poista
  4. Ihana paita! Oliskohan ginassa vielä noita :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin sen just muutama päivä sit ja sillon oli vielä ainaki paljon kokoja, et eiköhän :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos (: Mä oon ihan rakastunu noihin housuihin!

      Poista
  6. eikäää sä sait mulle vaa entistä pahemman matkakuumeen ku kerroit meneväs barcelonaan....... hittto kuin siistiä !! ja pakko sanoo tosta topistaki että iha törkeen mageeee !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii no arvaa haluisinko sinne jo :D Kiitti, mäki kyl tykkään!

      Poista