Mielialavaihtelua

Mä oon kipee ja mua masentaa, koska tää on ehkä paskin ajankohta sairastuu! Mulla oli viime viikolla keskiviikko ja torstai vapaata. Menin sit keskiviikkona käymään työterveyslääkärillä, koska mun ranne oli tullu duunissa niin kipeeks. Se määräs mulle jännetupentulehduksen takii koko viikonlopun saikkuu kysymättä multa mitään enkä siis voinu mennä duuniin. Toi jännetupentulehdus pallojen pyörittelystä on kyl niin läppä, hahahh. Nyt mulla oli tällä viikolla taas keskiviikko ja torstai vapaata. Tulin ilmeisesti eilen kipeeks, ku istuskeltiin Annin kaa siellä Kaisaniemen puistossa kylmällä maalla. Mulla oli illalla jo kurkku kipee ja tänään kuumetta. Soitin aamupäivällä mun pomolle, et oon kipee ni se siellä vaan päivitteli sitä, et jäisin toista viikonloppua peräkkäin saikulle. Yritin siinä sit selittää, et toivottavasti ne ei nyt luule, et tahallani olisin pois, ni se vastas vaan "Joo joo". Ärsyttävääää! En todellakaan ottais saikkuu, jos en oikeesti olis kipee ni vituttaa, et se edes epäilee sellasta. Kaiken lisäks mun koeaika jatkuu viel sunnuntaihin asti, et saan varmaan fudut tän ihanan kuumeen ansiosta. Viel siistiimpää musta on se, et huomenna on toisen Annin synttärit Hyvinkäällä enkä tiiä voinko lähtee. Olin sopinu mun duunikaverin kaa, et se tekee mun sunnuntaivuoron niiden synttäreiden takia, et miks huvikseen saikuttelisin, ku kerran oon sopinu jo et saan muutenki sunnuntain vapaaks ni ei siitä mitään rahaakaan tuu??

Heitän tähän nyt vähän kuvia mun ja Annin viime viikkoselta Jyväskylän reissulta. Käytiin hakemassa sieltä meiän loput kamat ja nähtiin kavereita. Eka mä menin keskiviikkona junalla Hyvinkäälle, ku me lähettiin sit sieltä ajaa Jyväskylään. Jonotin mun tulehdukseen määrätyn antibioottireseptin takii ikuisuuden apteekkiin, ni hengailin melkeen koko ajan vuoronumero kädessä Bambin ja Annin kaa siinä ulkopuolella. Hyvinkää oli oikeestaan aika kiva. Yritin valita matkalle mahdollisimman rennot vaatteet ja vähän kamaa mukaan, joten mulla oli messissä vaan noi yhet ryppyset housut. Elättelin toiveita Annin Jyväskylässä odottelevasta silitysraudasta (koska meillähän ei sellasta ole ku pojat ei kuulemma silitä), mut eiköhän Anni ehtiny läikytellä kahvit mun housuille jo menomatkalla. Mä oli harmaa ja Anni värikäs. Muuten oltiin taas jotenki telepaattisesti sovittu hiustyylistä, lahkeiden pituudesta, varrettomista tennareista ja muista yksityiskohdista.


Tää on se toinen Anni. Se voi olla vaik Golf-Anni, ku se tykkää golffaa. Ai vitsi, ku oon hyvä keksii lempinimii.



Illalla me käytiin Passionissa yhillä. Pysähdyttiin sillalle juomaan evässiidereitä ja kuvailemaan Jyväsjärveä tai mikä onkaa. Anni sano, et se näyttää varmaan ihan eturauhaselta, ku ulkona alko sataa kesken pyörämatkan. Aika kauniisti sanottu.



Torstaina Jyväskylässä oli ihan superlämmin vaik välillä vähän satoki. Käytiin piknikillä rannalla, mut oltiin rumiluksii ilman meikkii ni siitä ei nyt tuu kuvii, hahahh. Vaik angstaaminen onki aika siistii, ni oikeesti oon kyl fiilareis mun kesäsuunnitelmista! Ostin tänään nimittäin liput Provinssiin, jonne pikkarijengi lähtee kesäkuun puolessavälissä, jeejeeeee! Aiotaan ostaa sinne kuulemma seepraraidallinen teltta, dokauskatos, pinkit retkeilytuolit ja muuta hyödyllistä. En jaksais enää venaaaa! Varasin tänään kans juhannukseks lennot Ouluun. Oon siellä neljä päivää plus se ilta ku tuun ja aamu ku lähen. Ihanaaa!! Onks muita muuten tulossa Provinssiin?

-Mikaela

5 kommenttia: