Elämä ei oo hassumpaa, ku Rauhan kanssa asustaa lalalaaa




Toi Risto Räppääjän tunnari on soinu mun päässä nyt koko päivän, ku Annin kummipoika lauleskeli sitä koko ajan ja mäki ehkä vähän... Mulla oli eilen ja tänään vapaata duunista. Eilen äiti tuli Helsinkiin, ni käytiin shoppailemas sen ja Melissan kaa. Tänään oon vaan hengaillu Annin kaa ja sit kävin Bambin kaa lenkillä. Hain samalla postista Yves Rocherin itseruskettavat, jotka oli eksyksissä melkeen kaks kuukautta. Paketti oli kateissa siellä ärrälläki, jonka yhteydessä posti oli eikä se myyjä oikeen tajunnu millasta pakettia sieltä pitäis ettiä, ni me sit kuulkaas päiviteltiin siellä jonku sedän ja tädin kanssa, kun he kyllä tiesivät tietenki ihan tarkkaan, mitä piti ettiä ja millanen logo siinä paketissa pitäis olla ja minkä väristä tekstiä ja oli seki kumma, ku ei henkilökuntaa oltu lisätty vaikka oli postiki laitettu siihen ärrän yhteyteen, ohhoh!

Eiks oo kiva, ku mul on taas noi samat farkut? Oon rakastunu tohon hapsuliiviin, jonka ostin eilen. Tykkäättekö? Nii ja noihin farkkuihin. Oli mulla tänään jo kesäconssitki eli uudet puhtaammat, jee kesä.

-Mikaela

11 kommenttia:

  1. Oi vitsit miten ihana hapsuliivi!

    Sun ärräsohlauksesta tulee mieleen mun sohlaus, olin tilannu jostain nettikaupasta jotain kosmetiikkaa, en enään muista mikä yritys oli kyseessä.. Kassaneiti ei ollut kuullutkaan koko yrityksestä, eikä löytäny pakettia. Mä en tietenkään ollu kattonu netistä että minkävärinen logo jne, mutta joku eläkkeellä oleva vanha pappa osasi kertoa millasta logoa pyydystettiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahh, joo siis se myyjä kans sekoili jotain schenkeristä ja etti jotain laatikkoa, vaik se oli sellanen pussukka :D Se ei sit missään vaiheessa löytäny sitä, vaan joku toinen myyjä sit bongas sen sieltä takaa :D

      Poista
  2. toi liivi on täydellinen, mistä oot tuommosen bongannu? :)

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. H&M:ltä ja Ginassa on vähän samanlaisia :)

      Poista
  3. toi hapsuliivi on ihana :)
    mullakin kierteli yks yr:n tilaus ties missä ja vaiks kuinka kauan :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no toi pari kuukautta oli kyl ihan riittävä odotusaika :D Johtu kyl siitä, et muutin välissä ni posti oli sekoillu.

      Poista
  4. voi miten kauniita parhaita kavereita mulla on<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaik mä oonki possuposettaja :D Oot ihana <3

      Poista
  5. aaa toi hapsuliivi on niin ihana

    VastaaPoista