Aurinkolauantai


Eilen oli ihana ilma. Me käveltiin Jennyn kaa ympäri Kalasatamaa ja bongattiin sieltä tollanen kaupunkikasvimaa, jolla kasvo kaikkii syötäviä juttuja tollasissa säkeissä. Se oli aika siisti. Siel oli persiljaa, raparperii, porkkanaa, hernettä ja vaik mitä. Mietin vaan, et kukakohan vahtii et ohikulkijat ei käy maistelemassa niitä sit ku ne tosta valmistuu...

 




Poliisit pysäytti mut eilen matkalla Lauttasaareen, ku mulla ei ollu vielä kesärenkaita eikä kyl ajokorttiikaan, ku se on kadonnu. Onneks mul oli kuitenki ne renkaat mukana autossa ni väitin, et oon just menossa Vantaalle vaihtaa niitä. Vantaa ei vaan kuulemma ollukkaan siinä suunnassa, mihin olin ajamassa ni ne ei ihan tainnu uskoo mun selityksiä vaik lahjakkaasti heti kusetinki, et oon vaan eka heittämäs mun kaverii himaan.. Hehheh, hups. Meiän reitti kulki siis eka Punavuoresta Kalasatamaan, sieltä Töölöön kahville ja Annalle, Töölöstä Lauttasaareen rannalle (tyhmät pollarit), sit Punavuoreen ja sieltä yöllä Krunan kautta keskustaan siidereille.




Mun autoon oli jääny Jyväskylän ajoilta joku pullo, jossa oli minttuviinaa blandattuna spriteen. Dena-Jenny päätti sit ihastella auringonlaskua sitä maistellen. Nam mikä yhdistelmä! Jenny on muuten ollu täs vähän huolissaan, et kaikki luulee sitä nyt mun antaman lisänimen takii alkkikseks, ni kaikille tiedoks et ei se oikeesti oo. Hahhah.

Miks noi seuraavat kuvat on noin tärähtäneitä ja epätarkkoi?? En tykkää yhtää, hyi. Jennyltä on nyt sarjakuvaus kielletty, ku siitä ei selvästikään tuu mitään. Tai sit mäki voisin vaan yrittää olla heilumatta..



Olipas muuten kiva, ku teiltä oli tullu eilen normaalia enemmän kommentteja! :) Toivottavasti jaksatte jatkossaki olla vähän aktiivisempia, koska musta on kiva ku joku reagoi mun juttuihin ja antaa palautetta. Tulee heti enemmän fiilistä kirjotella! Poistin sen sanavahvistusjutunki eli senkään ei pitäis enää häiritä. Enpä olis muuten edes tienny, et mun kommenttiboxissa sellanen on ja et sen saa asetuksista poiski, jos jotku ihanat lukijat ei olis mulle kertonu, et buja!! Kantsii siis kommentoida. Kiitos :)

-Mikaela

8 kommenttia:

  1. Hei vähän hauska toi kasvimaatsydeemi! :D

    Toi ruostunu laiva on jotenkin ihan mielettömän siisti, hifistelin sitä varmaan 5minuuttia ennen kun jatkoin lukemista! Pitäis varmaa itekki joskus pyörähtää siellä päin, ihan muutenkin kun korkeasaaressa moikkaamassa apinasukulaisia:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii se oli siisti, meki ihasteltiin sitä aika kauan :D Tuli tosta mieleen, et haluun korkeesaareen!! :D

      Poista
  2. SPRITE MIXIN jälkee sarjakuvaus o huteraa hommaa.. ihuna mä ja iha okei sä..
    XOXO gossip girl

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos vaik ens kerral vetäisit vähän vähemmän sitä spritemixii gossip girl!!

      Poista
  3. Sulla on ihan törkeen kiva tyyli ja käyn kurkkimassa täällä joka päivä, mutta en jaksa luoda tunnuksia et ryhtyisin lukijaks! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ja pääasia, et käyt :D Kiitos :)

      Poista
  4. millon nähään<3 tuu lauantaina mun ja ellenin kaa ulos jos pääset? oot ihana ja nätti ja sexy ja kuuma ja grr ja murr ja rauhh!!!! onneks saan nukkuu sun viekus koht NELJÄ yötä putkeen!!!

    T:arvaakuka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ens viikolla! <3 Jeeee, ostin tänään ne liput!!!!! Saat nukkuu kolme yötä, mut ehkä se neljäski käy :D

      Poista