Aamis



Karo tuli tänään Porvoosta tänne hengailee. Heti ekaks me käytiin kaupassa ostamassa aamupalaa, koska kumpikaan ei ollu viel ehtiny syödä mitään. Valkattiin myöhäselle aamikselle patonkii, tsatzikii, prosciuttoo, viinirypäleitä ja hunajamelonii NAM. Syömisen ja juoruilun jälkeen lähettiin stadiin ja hengailtiin siel koko loppupäivä. Sain vihdoin illalla vähän siivottuuki, ku pojat tuli pitää mulle seuraa mun huoneeseen. Oon ollu vähän saamaton, ni osa mun huhtikuussa tuomista kamoista oli edelleen pusseissa, hehheh. Mua pitää potkii aina välil perseelle tai en oikeesti tee mitään.. tai ainakaan jos se ei oo kivaa. Huomenna Heli tulee Jyväskylästä viihdyttää mua keskiviikkoon asti ja torstaina Samuli tulee Oulusta loppuviikoks. On kivaa olla mä, ku kaikki muut on nii kivoi!

-Mikaela

5 kommenttia:

  1. Oi vitsit, mä sain kans viikonloppuna aamiaiset valmiina, kun poikaystävä oli viikonlopun kotona. :P Joku vois tällee arkenaki tehä mulle aamupalaa, että tulis ees syötyä jotain. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ku joku tekis mullekki :D Mulle tulee aamusin aina niin kiire, et jätän aamupalan pois ku muu on muka tärkeempää :D

      Poista
  2. Mää mistään Jykylästä tullu vaan Tammmpereelta!
    T: Et kyllä ikinä arvaa kuka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeks sä olit Jyväskylässä, ni en muistanu et millon siirryit Tampereelle Helluseni :D

      Poista