To060412vk14






Mun upeesta automobiilista roikku vielä eilen tollanen jättikokonen muovinpala, josta lähti kuulemma ajaessa kiva ääniki. Vähän niin ku joku lisävarustelu siis :) En olis varmaan ite edes huomannu sitä, jos joku kiva täti ei olis kertonu. Päätettiin sit eilen Annin kaa irrottaa se jollain parkkiksella silleen, et mä tasapainottelin sen palan päällä ja otin Annista tukea samalla ku se yritti potkia sitä irti....... Oli vähän hankalaa, ku se tais olla jollain mutterilla pohjassa kiinni. Ei mulla kattokaas mitään työkaluja oo, tai autossa kuulemma on, mut en tiiä missä. En oo viel uskaltanu kertoo äitille.. hehe.


  
Lätäkössä seisomisen jälkeen mentiin mun majapaikkaan tekee pizzaa. Reipas Anni otti epätarkkoja kuvia, autto mua raahaa ylimääräset vaatekassit pelottavaan kellariin ja sai multa arvokkaan lahjan. Annoin sille farkkushortsimatskuks farkut, jotka ostin eurolla kirppikseltä :D Tässä siis Annin nätti pikku pylly sen tulevissa shortseissa.


Edelleen yksin sisätiloissa ilman yhtäkään edistynyttä koulujuttua. Skippasin mäkin ja hainki kinkkii.
-Mikaela

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti