Faktat

Sain haasteen Riinalta ja Annaltaki jo aikasemmin, mut en oo vaan muistanu tehä sitä. Hups, hahahh! Riinalla ja Annalla on vähän eri säännöt, mut ideana on kuitenki kertoa 7 faktaa itestä ja sit jaella tätä muille.


1. Mä en yhtään tiiä, mikä haluisin olla isona. Opiskelen matkailuu, koska se kiinnostaa alana ja haluun ainaki jonku koulutuksen, mut en kuitenkaan tiedä, mitä haluisin tulevaisuudessa tehä. Mua kiinnostais ehkä lukee koulunkäyntiavustajaks tai opettajaks, mut mua epäilyttää pelkkä hakeminenki ku tuntuu, et kaikki muut on paljon parempia ja motivoituneempia :D


2. Mä meen ihan paniikkiin, jos mun pitää vaikka esitellä itteni jollekki vieraalle ryhmälle. Esimerkiks koulussa suunnilleen pyörryin aina aluks ku piti kertoo kuka on ja mistä, hahahh. Mun sydän alkaa aina hakkaa ihan täysii enkä saa henkee ja panikoin, mut sit se menee ohi :D


3.Mä en oo koskaan asunu yksin, vaik muutin pois himasta ku olin 16 enkä oikeestaan haluiskaan.


4. Mä oon hakenu syksyks vaihtoon ja eilen selvis, et lähen kesän jälkeen kai kolmeks kuukaudeks Barcelonaan. Toisaalta oon ihan fiilareissa, mut sit taas mua pelottaa pelkästään seki et joudun yksin lentokoneeseen ja vieraaseen maahan ja siis oikeestaan ihan kaikki mahdollinen, hahahh :D


5. Mä oon asunu yhdeksässä eri kämpässä Helsingissä, Loviisassa, Vantaalla ja Jyväskylässä ja käyny kuutta eri koulua Helsingissä, Loviisassa, Vantaalla, Kotkassa ja Jyväskylässä.


6. Inhoon sitä, ku jengi kutsuu itteään meitsiks tai meikäks. Se on noloo.. T. kielipoliisi, oon muutenki kauhee pilkunnussija, hahh!


7. Lopetan puhelun ihan AINA sanomalla heippa, ahahhahh. Siis ihan joka kerta. Heippa on mun motto!

Haastan nyt sit vaik Tarun, Nooran, Pajun, Janinan, Kaisan ja Iidan.

Heippa.
-Mikaela

5 kommenttia:

  1. OMG SÄ ET LÄHE MIHINKÄÄN! tai jos lähet ni et kehitä mitään romanssii ja jää sinne tai MEITSI tulee MEIKÄN omin pikku kätösin hakee sut sieltä HEIPPA!

    ja joo toi heippa on niin totta välil mua naurattaa se :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kehitä, hahahahh :D Voisit kyl tulla muutenki hakee mut sieltä!

      Poista
  2. Hei mahtavaa, onneksi olkoon vaihtopaikasta!:) Ja koitankin vastailla haasteeseen tän viikon aikana :)

    VastaaPoista