These Glory Days


Ostin eilen noi supersiistit These Glory Daysin arskat Carlingista. Anni oli aika kingi, ku muisti nähneensä siellä just tollasia, mitä olin ettiny joka paikasta!! Kaiken lisäks ne oli -70% alennuksessa eli sain ne alle kuudella eurolla. Joo, mä tiedän et These Glory Days on poikien merkki, mut kuka jäbä oikeesti käyttäis leopardikuvioisia aurinkolaseja?? Toivottavasti ei kovin moni. Mitäs te ihanaiset lukijani muuten tykkäätte ton mallisista aurinkolaiseista?


Mulla oli äsken aika voittajafiilis, ku selviydyin puoliks tyhjän kämpän muka tosi alkeellisista elinoloisuhteista. Olin siis lämmittämässä perunamuussia, ku muistin et eihän mulla oo enää mikroa. O-ou. Mitä McGyver tekis? True partiolaisena älysin lämmittää muussini kattilassa, ku en halunnu liata paistinpannua (joka olis siis ollu vähän fiksumpi vaihtoehto). Sen jälkeen kohtasin uuden haasteen eli 200-asteisen ritilän ja patalappujen puuttumisen. Selvitin uhkaavan tilanteen käyttämällä lähintä kangaskappaletta eli mun tuolilla lojunutta farkkuliiviä kuuman ritilän käsittelyyn. Ei ollu ehkä kauheen hyvä idea, koska itkisin nyt elämää, jos sille olis tapahtunu jotain.. Seuravaaks aterioin kuitenkin tyytyväisenä kertiksiltä mun ihanaisella ilmapatjalla, ku huomasin et pehmeellä alustalla löysiltä kertiksiltä tipahtelee helposti kukkakaalia ja muuta mukavaa lakanalle. Jos ette haluu nukkuu myöskään perunamuussin keskellä, älkää syökö varsinkaan sitä sängyssä.. ainakaan paperilautaselta. Tein ruokailuni lomassa myös sellasen havainnon, et maito ei maistu hyvältä muovisesta kertismukista. Tulee ihan lapsuuden mökkireissut ja auringossa kertismukissa lämmennyt maito mieleen.

Kävin tänään muuten tokaa kertaa ihan superkivalla Jazz&Stretch -tunnilla, jolla oli mun lisäks kolme muuta. Ihmiset on kai niin fiilareissa auringosta ja luovuttanu kesäkunnon suhteen, et niitä ei huvita enää käydä. No, olipa ainaki tilaa liikkua. Mähän olin siis tänään aikasemmin viel sitä mieltä, et sillä ne lihaskivut lähtee millä on tullukki. Nii joo, kuhan vaan lohduttelin mun kipeitä pakaroita..

Hyvä päivä, nyt hyvää yötä!
-Mikaela

4 kommenttia:

  1. sun blogis on alkanu menee parempaan suuntaan, good job:)

    ja noi aurinkolasit ei oo kyllä kauheen miehekkäät... just hienot!!

    VastaaPoista
  2. MEga mahtavat lasit mega mahtaval mikiksel heheeeeheheh

    VastaaPoista